پیش بینی افزایش سفرهای داخلی در نوروز 1401

به گزارش دور زمین، خبرنگاران: معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: موضوع سفر و ارائه خدمات شایسته و مناسب به گردشگران و مسافران در نوروز 1401 دغدغه و خواسته همه مسئولان کشور است.

پیش بینی افزایش سفرهای داخلی در نوروز 1401

به گزارش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علی اصغر شالبافیان در جلسه امروز ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که با حضور نمایندگان و مسئولان دستگاه های مختلف در محل سالن خلیج فارس معاونت گردشگری برگزار گردید، گفت: نوروز سال جاری که اولین نوروز قرن نو است از اهمیت بالایی برخوردار است. شورای فرهنگ عمومی کشور نیز با توجه به شروع قرن نو، شعار قرن نو، قرن امید را تصویب نموده است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی اضافه نمود: از آبان ماه سال جاری ستادهای خدمات سفر را در استان ها فعال کردیم. پیش بینی ما این است که در نوروز 1401 حجم سفرها افزایش خواهد یافت و باید آمادگی برای میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی را در استان های مختلف داشته باشیم.

شالبافیان ادامه داد: یکصد شاخص مهم در حوزه خدمات سفر در استان های مختلف شناسایی شده که این 100 شاخص به استان های گوناگون ابلاغ شده و آمادگی لازم در نوروز 1401 برای ارائه خدمات به گردشگران و مسافران وجود دارد.

وی یادآور شد: موضوع سفر در نوروز 1401 دغدغه مسئولان کشور است و ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران نوروزی نیز خواسته همه مسئولان کشور است.

معاون گردشگری گفت: همه هماهنگی های لازم با استان های مختلف و دستگاه های گوناگون برای ارائه خدمات مناسب در نوروز 1401 اجرا شده و به طور حتم سال جاری مسافران نوروزی خدماتی متفاوت نسبت به سال های قبل دریافت خواهند کرد.

منبع: صدای میراث
انتشار: 1 خرداد 1401 بروزرسانی: 1 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5635

به "پیش بینی افزایش سفرهای داخلی در نوروز 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی افزایش سفرهای داخلی در نوروز 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید