پیغام ویدئویی نخست وزیر ژاپن برای در خانه ماندن با انتقاد روبه رو شد

به گزارش دور زمین، آبه شینزو نخست وزیر ژاپن روز یکشنبه با انتشار فیلمی یک دقیقه ای در فضای مجازی پیغام در خانه ماندن را ارسال کرد اما این فیلم برای بعضی کاربران پیغام بی تفاوتی نخست وزیر را در بر داشت و با انتقادهایی رو به رو شد.

پیغام ویدئویی نخست وزیر ژاپن برای در خانه ماندن با انتقاد روبه رو شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، ایرنا به نقل از خبرگزاری ها از توکیو نوشت: آبه در این فیلم یک دقیقه ای روی مبل راحتی لم داده و سگ خانگی خود را نوازش می نماید و چای می نوشد و مطالعه می نماید. در گوشه دیگری از این تصویر هم جن هوشینو خواننده پاپ ژاپنی با گیتار آهنگی برای حفظ فاصله اجتماعی می خواند.

انتقاد بعضی کاربران در فضای مجازی از این فیلم نخست وزیر ژاپن به حدی رسید که در رسانه اجتماعی توییتر در ژاپن هشتگ #فکر-میکنی-کی-هستی؟ به یکی از هشتگ های داغ تبدیل شد. این کاربران بر این باورند که نخست وزیر ژاپن درد و رنج مردم در بحبوحه مبارزه با ویروس کرونا را نادیده گرفته است.

یک کاربر در توییتر سوال کرد: در زمانی که مردم برای بقا مبارزه و تقلا می نمایند نشان دادن چنین فضای لاکچری موجب شگفتی است؛ تو فکر می کنی کی هستی؟

از سوی دیگر بعضی کاربران توییتر نیز از نخست وزیر ژاپن دفاع کردند و تاکید کردند که این مقام عالی کشور هم می تواند زمانی را به آسایش و فراغت از کار سپری کند.

رسانه های ژاپن روز شنبه گزارش دادند که شمار مبتلایان به کرونا در این کشور از 6 هزار تن فراتر رفته و حدود 100 نفر هم جان باخته اند. این اولین تعطیلات آخر هفته در ژاپن از زمان حالت اضطراری برای مبارزه با کرونا در شهرهای بزرگ بود. آبه هفته گذشته در شهرهای بزرگ حالت اضطراری اظهار داشت و بعدا آن را به کل کشور تعمیم داد. میزان گسترش کرونا در ژاپن نگرانی ها درباره کافی نبودن فاصله گذاری اجتماعی و همچنین تشدید فشار بر کادر درمانی بیمارستان ها را افزایش داده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2427

به "پیغام ویدئویی نخست وزیر ژاپن برای در خانه ماندن با انتقاد روبه رو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام ویدئویی نخست وزیر ژاپن برای در خانه ماندن با انتقاد روبه رو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید