ویسی اعتراض کرد پیروانی اخطار گرفت، مصدومیت نامعلوم هافبک تیم ملی

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های فوتبال پیکان تهران و پرسپولیس در حالی از ساعت 21 امشب در استادیوم شهدای شهرقدس برگزار گردید که حاشیه هایی را به همراه داشت:

ویسی اعتراض کرد پیروانی اخطار گرفت، مصدومیت نامعلوم هافبک تیم ملی

* دو تیم در حالی پس از تعطیلی چهارماهه رقابت های لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که شیوع بیماری کرونا باعث شد تا این ملاقات همچون سایر بازی ها در ادامه رقابت های لیگ برتر بدون حضور تماشاگران برگزار گردد.

* در حالیکه رسانه های خبری به دلیل رعایت پروتکل بهداشتی حق حضور در جریان مسابقه را نداشتند اما قبل از آغاز بازی تعدادی از اهالی رسانه در استادیوم حضور داشتند.

* وحید امیری هافبک تیم ملی فوتبال ایران در جریان نیمه اول دچار مصدومیت شد تا مهدی عبدی در دقیقه 31 جای او را بگیرد. بازیکن تعویضی پرسپولیس توانست در نیمه دوم، دو گل برای تیمش به ثمر برساند.

* عبدالله ویسی سرمربی پیکان تهران بارها نسبت به تصمیمات داور بازی اعتراض داشت و از زاهدی فر می خواست تا خطاهای حریف را لحاظ کند. اعتراض های ویسی باعث شد تا افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس نسبت به آن واکنش نشان داده و از داور چهارم بخواهد تا نیمکت نشینان پیکان را آرام کند اما رفتار او باعث شد تا زاهدی فر به سرپرست سرخپوشان کارت زرد نشان دهد.

* بشار رسن با وجود تاخیر 20 روزه در ورود به تمرینات پرسپولیس توانست در نیمه دوم جای امید عالیشاه را بگیرد تا گل محمدی بار دیگر از علاقه خود به این بازیکن که گفته بود آمادگی جسمانی لازم را ندارد استفاده کند.

* افزایش تعداد خطاهای دو تیم در نیمه دوم باعث شد تا بازیکنان از همدیگر بخواهند که با آرامش بیشتری کار را دنبال نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3120

به "ویسی اعتراض کرد پیروانی اخطار گرفت، مصدومیت نامعلوم هافبک تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی اعتراض کرد پیروانی اخطار گرفت، مصدومیت نامعلوم هافبک تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید