واکنش تند مهاجم پرسپولیس به یک برنامه تلویزیونی

به گزارش دور زمین، پس از شجاع خلیل زاده، این بار نوبت به مهدی عبدی رسید تا واکنش بسیار تندی نسبت به یکی از آیتم های برنامه فان ویدیو چک داشته باشد. قسمتی که عبدالله روا مجری این برنامه، با بخشی از مصاحبه مهدی عبدی شوخی انجام داد که به مذاق مهاجم پرسپولیس خوش نیامد.

واکنش تند مهاجم پرسپولیس به یک برنامه تلویزیونی

چند روز پیش بود که مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس در مصاحبه با همشهری درخصوص امیدهایش برای کسب عنوان آقای گلی گفته بود: همانطور که گفتم و باز هم تأکید می کنم من تمام کوششم این است که برترین عملکرد را برای تیم داشته باشم و مربیان از دستم راضی باشند. حالا در کنارش آقای گل هم بشوم، بسیار عالی خواهد شد. من در محوطه جریمه حریفان مثل یک مار زخمی دنبال کوچک ترین فرصت هستم تا زهر خودم را بریزم و گلزنی کنم.

مصاحبه عبدی باعث شد تا عبدالله روا به شوخی با مهاجم پرسپولیس بپردازد. ویدیو چک برنامه طنزی است که به مسائل مختلف فوتبال کشور از دید طنز نگاه می نماید که تا به امروز پخش چند آیتم این برنامه حاشیه ساز شده و پس از آنکه چند هفته قبل شجاع خلیل زاده نیز بدون نام بردن از عبدالله روا واکنشی نسبت به این برنامه نشان داده بود، این بار نوبت به مهدی عبدی رسید تا مستقیما به سراغ مجری ویدیو چک رفته و عکس العمل تندی به پخش یکی از آیتم های این برنامه داشته باشد.

عبدالله روا در برنامه ویدیو چک این هفته، با اشاره به مصاحبه مهاجم پرسپولیس گفت: مهدی عبدی فاز زلاتان برداشته و گفته است من در محوطه جریمه حریفان مثل یک مار زخمی دنبال موقعیت هستم تا زهر خودم را بریزم. در این لحظه روا با تقلید صدای مار و تکان دادن دستش، به شوخی با عبدی پرداخت و گفت که بازیکن پرسپولیس الان دو گل را به ثمر رساند.

اما مجری برنامه ویدیو چک در ادامه صحبت هایی را عنوان نمود که به مذاق عبدی خوش نیامد. عبدالله روا خطاب به عبدی گفت: ببخشید آقای مار من می توانم با شما راحت باشم و شما را کبری (مار کبری) صدا بزنم؟ کُبی! تو اگر راست می گویی و اینقدر زهر داری چرا در بازی با فولاد همش نیش های دندانت به تیرک و هوا می رفت؟ چرا سوپرجام را برای پرسپولیس نگرفتی؟ بابا پله و مارادونا هم چنین چیزی را در خصوص خودشان نگفتند! زلاتان هم سن شما بود از این حرف ها نمی زد و می گفت گلزنی هایم با کوشش بچه ها و کار گروهی بوده است.

در ادامه نیز با پخش ویدیویی از سریال معروف شب های برره و قسمت مارگزیدگی، این آیتم به خاتمه رسید. ویدیویی 2 دقیقه ای که ظهر امروز در صفحه اینستاگرام برنامه ویدیو چک نیز بارگذاری شد، اما با واکنش شدید مهدی عبدی همراه شد.

مهاجم پرسپولیس در قسمت نظرات این ویدیو و در حساب اینستاگرامی ویدیو چک نوشت: شما اگه شخصیت داشتین بازیکن حرفه ای تیم کشورتونو تشویق میکردین نه اینکه تو حاشیه ببرینش با این کارا و بردن نام بقیه تو برنامه تون بزرگ نمیشید بلکه خودتونو خراب میکنید و شخصیت خانوادگی خودتونو نشون میدین! ضمناً نام خانوادتونو روی کسی دیگ نزارین زشته خانوادتون ناراحت میشن (کبری) یا رب مبادا که گدا معتبر گردد.

در حالیکه رویه برنامه ویدیو چک بیا اخبار فوتبالی و ورزشی ایران به زبان طنز است، شاید گمان نمی رفت که پخش این آیتم کوتاه با واکنش مهاجم پرسپولیس روبرو گردد، اما این اتفاق رخ داد و مهدی عبدی اینگونه اعتراضش را نسبت به پخش این صحبت ها در خصوص خودش نشان داد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5272

به "واکنش تند مهاجم پرسپولیس به یک برنامه تلویزیونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تند مهاجم پرسپولیس به یک برنامه تلویزیونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید