هوش مصنوعی به بهبود بیماران کرونایی یاری می نماید

به گزارش دور زمین، سرویس سلامت ملی انگلیس از هوش مصنوعی برای یاری به بهبود بیماران کرونا و کاهش زمان بستری شدن آنها در بیمارستان استفاده می نماید.

هوش مصنوعی به بهبود بیماران کرونایی یاری می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از آی نیوز، سرویس سلامت ملی انگلیس از هوش مصنوعی برای یاری به بهبود بیماران کرونا و کاهش زمان بستری شدن آنها در بیمارستان استفاده می نماید.

NHSX شاخه نوآوری دیجیتال خدمات بهداشتی این کشور، در حال حاضر دسترسی بیمارستان ها و دانشگاه های سراسر کشور را به پایگاه داده ملی تصویربرداری قفسه سینه ویروس کرونا (NCCID) برای یاری به تسریع در تشخیص ویروس و یاری به کاهش فشار بر روی بخش خدمات بهداشتی فراهم نموده است.

شاخه نوآوری دیجیتال خدمات بهداشتی انگلیس یک پایگاه داده از اسکن ها را برای بهبود شرایط بیماران مبتلا به ویروس کرونا و انجام دوره های درمانی سریع تر، تهیه نموده است.

قرار است از هوش مصنوعی برای بهبود درمان بیماران کووید 19 و کوتاه شدن مدت اقامت آنها در بیمارستان استفاده گردد؛ بستری مجدد بیماران در بیمارستان ها یا طولانی شدن اقامت آنها یکی از چالش های جدی نظام های بهداشت و درمان در سراسر دنیا است که هزینه های زیادی را نیز تحمیل می نماید.

این فرایند پزشکان را قادر می سازد تا برنامه های درمانی را سریعتر و موثرتر انجام دهند و به آنها امکان می دهد دقیقتر پیش بینی نمایند که چه بیمارانی ممکن است در شرایط بحرانی قرار بگیرند.

NHSX شاخه نوآوری دیجیتال خدمات بهداشتی این کشور در سرویس سلامت ملی به منظور ارتقاسطح استاندارد مراقبت، پایگاه داده ای از اسکن ها را برای خدمات بهتر به بیماران گردآوری نموده است.

طبق گفته وزارت بهداشت و مراقبت های اجتماعی، بانک اطلاعات ملی تصویربرداری قفسه سینه (NCCID) اکنون به بیمارستان ها و دانشگاه های سراسر کشور که از تصاویر برای ردیابی الگوها و نشانگرهای بیماری استفاده می نمایند، گسترش یافته است.

این روش با گردآوری بیش از 40 هزار سی تی اسکن و MRI از بیش از 10 هزار بیمار در سراسر کشور گرفته شده در طی همه گیری ایجاد شده است.

پزشکان در بیمارستان Addenbrooke در کمبریج در حال حاضر در حال ساخت الگوریتمی بر اساس تصاویر NCCID هستند تا به آنها یاری کند تا تشخیص دقیق تری از بیماران را هنگام مراجعه به بیمارستان با علائم بالقوه کووید 19 ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4415

به "هوش مصنوعی به بهبود بیماران کرونایی یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی به بهبود بیماران کرونایی یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید