نارضایتی ساری با وجود برتری در لیگ اروپا

به گزارش دور زمین، سرمربی تیم فوتبال چلسی با وجود برتری تیمش در لیگ اروپا از عملکرد بازیکنانش راضی نیست.

نارضایتی ساری با وجود برتری در لیگ اروپا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ساکرنت، هفته چهارم لیگ اروپا پنج شنبه شب برگزار گردید که در یکی از دیدارهای برگزار گردیده چلسی از گروه L با تک گل اولیویه ژیرو توانست باته بوریسف را شکست دهد و 12 امتیازی گردد. آبی های لندن با وجود این که دو هفته به سرانجام مرحله گروهی باقی مانده است، حضورشان در دور بعدی را قطعی کردند.

مائوریسیو ساری سرمربی چلسی بعد از برتری خفیف تیمش در این دیدار گفت: ما در این بازی خوب بازی نکردیم و از عملکرد تیمم در نیمه نخست راضی نیستم چون نتوانستیم توپ را با سرعت به گردش در بیاوریم. در 25 دقیقه نخست نیمه دوم نیز خوب ظاهر شدیم و توانستیم به گل برسیم ولی بار دیگر در اواخر مسابقه خوب ظاهر نشدیم. مهمترین موضوع کسب نتیجه بود که توانستیم به ان دست یابیم. با در نظر دریافت شرایط بازی در این استادیوم، کسب برد و 3 امتیاز اهمیت زیادی داشت که موفق به آن شدیم.

اولیویه ژیرو در این دیدار موفق شد اولین گل خود را برای چلسی از زمان حضور مائوریسیو ساری به ثمر برساند. او سانتر امرسون را با ضربه سر وارد دروازه حریف کرد و همین برای برد آبی پوشان کافی بود.

ساری در سرانجام گفت: برای ژیرو خیلی خوشحال هستم که توانست گلزنی کند. او بازیکن مهمی برای ما است و در برنامه های من قرار گرفته است. می دانم مهاجم ها به دنبال گلزنی هستند تا اعتماد به نفس پیدا نمایند و امیدوارم این گل باعث گردد تا اعتماد به نفس او بازگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1195

به "نارضایتی ساری با وجود برتری در لیگ اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی ساری با وجود برتری در لیگ اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید