موتورولا احتمالاً در امسال از 4 گوشی اج رونمایی خواهد نمود

به گزارش دور زمین، سری موتورولا اج که سری پرچم دار این شرکت بزرگ فناوری محسوب می گردد، گوشی های هوشمند بسیار قدرتمندی را در خود گنجانده است و ما هر ساله شاهد رونمایی از مدل های مختلفی از این گوشی های هوشمند هستیم که از جمله آن ها می توان به موتورولا اج 30 پرو (موتورولا اج پلاس 2022 در بازار ایالات متحده) اشاره نمود. این گوشی قرار است که به زودی با نام Frontier به عنوان نسخه جهانی موتورولا اج 30 پرو و نسخه چینی X30 پرو در اختیار کاربران قرار بگیرد. علاوه بر این ها، طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده این شرکت قرار است در امسال از حداقل 3 مدل از گوشی های سری اج رونمایی کند.

موتورولا احتمالاً در امسال از 4 گوشی اج رونمایی خواهد نمود

در خصوص موتورولا اج 30 اولترا یا همان موتورولا Frontier که یکی از گوشی های اج سال 2022 به شمار می آید، خبرهای زیادی در رسانه خبری منتشر شده است. بر اساس این شایعات، گفته می گردد که این گوشی مجهز به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP1 سامسونگ است. بدیهی است که این سنسور بالاترین رزولوشن را در بین گوشی های هوشمند دنیا دارد. سایر دوربین های این گوشی را سنسور 50 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو تشکیل می دهد. بعلاوه گفته می گردد که کاربران می توانند از سنسور 60 مگاپیکسلی سلفی این گوشی برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

شایعات دیگری در خصوص این گوشی هوشمند منتشر شده، که بر اساس آن می توان گفت که پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس قلب تپنده موتورولا اج 30 اولترا خواهد بود. باید خاطر نشان کنیم از زمانی که اسنپدراگون 8 نسل 1 معرفی گردید تا به امروز شاهد انتشار خبرها و شایعاتی در رابطه با مدل پلاس آن بودیم. مدل استاندارد را سامسونگ فراوری می نماید و اصلا هم عملکرد آن مورد قبول کوالکام قرار ندارد. مدل پلاس را اما قرار است TSMC و با لیتوگرافی 4 نانومتری خود فراوری کند که کیفیت کار خود را در فراوری تراشه های اپل و دایمنسیتی 9000 نشان داد.

در کنار این پردازنده، انتظار می رود که این گوشی 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. نمایشگر 6.67 اینچی P-OLED این گوشی از رفرش ریت 144 هرتز پشتیبانی می نماید. بعلاوه گفته می گردد که منبع تغذیه این گوشی را باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهد که با شارژر 125 واتی انرژی مجدد خود را بدست می آورد.

دیگر گوشی اج که قرار است سال جاری شاهد رونمایی از آن باشیم، گوشی موتورولا اج 30 (دبی) است. پردازنده اسنپدراگون 778G پلاس مغز متفکر این گوشی را تشکیل می دهد. گفته می گردد که این گوشی مجهز به یک پنل 6.55 اینچی P-OLED است که از رفرش ریت 144 هرتزی پشتیبانی می نماید. سیستم دوربین سه گانه این گوشی را سنسور های 50 مگاپیکسلی اصلی، 50 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی تشکیل می دهد. سنسور 32 مگاپیکسلی سلفی نیز برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. باتری موتورولا اج 30 4020 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و اطلاعاتی در خصوص سرعت شارژ آن در دسترس نیست.

گوشی دیگر این سری، نسخه دبی پلاس خواهد بود. این گوشی به پردازنده تازه Dimensity MT6879 مدیاتک که هنوز رونمایی نشده، مجهز خواهد بود. این پردازنده دو هسته Cortex A78 با سرعت 2.6 گیگاهرتز و شش هسته A55 با سرعت 2.0 گیگاهرتز دارد و پردازنده گرافیکی Mali G79 در کنار این پردازنده قرار خواهد داشت. این گوشی بر اساس آخرین شایعات منتشر شده از قلم پشتیبانی می نماید و باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. در خصوص سایر بخش های این گوشی اطلاعاتی منتشر نشده است.

مدل چهارم به احتمال زیاد موتورولا اج 30 لایت خواهد بود. این مدل با نمایشگر 6.28 اینچی P-OLED با رزولوشن FHD+ و رفرش ریت 120 هرتزی در اختیار کاربران قرار می گیرد. منبع تغذیه این گوشی هوشمند موتورولا را یک باتری با ظرفیت 4020 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهد. این گوشی که گفته می گردد بسیار باریک است، ضخامتی کمتر از 7 میلی متر دارد. پردازنده اسنپدراگون 695 این گوشی با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. سیستم دوربین 64 + 13 مگاپیکسلی این گوشی در قاب پشتی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی سلفی نیز در پنل جلویی به چشم می خورد.

احتمالاً طی روز ها و ماه های آینده از این گوشی های مذکور اطلاعات بیشتر و دقیق تری منتشر خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5375

به "موتورولا احتمالاً در امسال از 4 گوشی اج رونمایی خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورولا احتمالاً در امسال از 4 گوشی اج رونمایی خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید