مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تحلیلی تظاهرات گوگلی ها تا پروژه خودروهای خودران اوبر

به گزارش دور زمین، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تحلیلی تظاهرات گوگلی ها تا پروژه خودروهای خودران اوبر

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

طی هفته جاری شاهد تظاهراتی بی سابقه در دنیا تکنولوژی بودیم. تظاهراتی که از یک ماجرای مهم در شرکت گوگل شروع شد و سپس به سرعت در سراسر شعبه های شرکت گوگل در سراسر دنیا پخش شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اوبر قصد دارد بار دیگر پروژه خودروهای خودران را اجرا کند. این یعنی به زودی شاهد خودران های اوبر در سطح جاده ها خواهیم بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران دانشگاه واشنگتن موفق شدند کوچک ترین روبات پرنده دنیا را طراحی نمایند. این روبات کمی کوچک تر از یک خلال دندان است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

توییتر بیش از 10 هزار حساب را که در جریان انتخابات اختلال ایجاد می کردند حذف کرد. به نظر می رسد توییتر برای پیشگیری از مسائل تکراری انتخابات 2016 عزمی استوار دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک بالاخره دست از لجبازی های توییتری خود برداشته و اعلام نموده که از این پس دیگر در توییتر اقدام به ارسال پیغام در مورد تسلا نخواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اسنپ چت برای تسهیل روند شرکت در انتخابات برای کاربران فیلتر رای گیری ایجاد می نماید. این فیلتر کاربردهایی متعددی مثل امکان نمایش اماکن رای گیری را فراهم می نماید. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سقوط 7 درصدی سهام اپل باعث شده بسیاری از سهامداران این شرکت متضرر شوند. در این میانوارن بافت تقریبا 4 میلیارد دلار از ارزش سهام خود را تنها در عرض 24 ساعت از دست داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1157

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تحلیلی تظاهرات گوگلی ها تا پروژه خودروهای خودران اوبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تحلیلی تظاهرات گوگلی ها تا پروژه خودروهای خودران اوبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید