مسابقات خودرو الکتریک ژنو میزبان غول خودروسازی آلمان می شود؟ ، مرسدس بنز الکتریکی در راه ورود به پیست مسابقه

به گزارش دور زمین، گروه خودروسازی مرسدس بنز تصمیم دارد جدیدترین نسخه مرسدس بنز موسوم به EQ Silver Arrow 01 را وارد مسابقات فرمول یک کند.

مسابقات خودرو الکتریک ژنو میزبان غول خودروسازی آلمان می شود؟ ، مرسدس بنز الکتریکی در راه ورود به پیست مسابقه

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مرسدس بنز عجله دارد تا هر چه سریعتر وارد بازار خودرو شود و چه فرصتی بهتر از مسابقات فرمول E برای معرفی و ورود خودرو الکتریک بنز به عرصه رقابت ها. بر همین اساس پیش بینی می شود که مرسدس نخستین جایزه بزرگ خود را تا خاتمه سال 2019 در مسابقات الکتریک ژنو دریافت کند.

اما این خودرو مجذوب کننده چه ویژگی هایی دارد؟

-وزن 849 پوند (به عنوان قاعده مندرج در قوانین سری E)

- بسته بندی باتری 52 کیلووات ساعته

-صفر تا 60 مایل در ساعت در حدود 2.7 ثانیه

فرمول E دارای FanBoost است) جایی که طرفداران برای تیم های مورد علاقه خود در رسانه های اجتماعی رای می دهند(. پنج برنده برتر قدرت افزایش اغتبار پیدا می کنند.

اگرچه این نخستین باری نیست کهEQ Silver Arrow 01 زیر چراغ های نمایشگاه ژنو، نمایش داده می شود اما این نخستین حضور در فرمول یک خودروهای الکتریکی یا همان فرمول E است.

طبق گفته راتوولف، راننده موتورسیکلت های مرسدس، فرمول E یک میدان کاملا تازه برای فعالیت های مرسدس یه حساب می آید.

فرمول E طی سال های اخیر به سرعت و به طور چشمگیری پیشرفت کرده است، زیرا تکنولوژی نیز پیشرفت کرده است و تعداد خودروسازان شرکت کننده افزایش یافته است. فصل 2019/2020 فرمول E ششمین دوره تاریخچه جوان این مسابقات خواهد بود اما علاقه برای حضور در این رقابت ها رو به افزایش است.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5890

به "مسابقات خودرو الکتریک ژنو میزبان غول خودروسازی آلمان می شود؟ ، مرسدس بنز الکتریکی در راه ورود به پیست مسابقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات خودرو الکتریک ژنو میزبان غول خودروسازی آلمان می شود؟ ، مرسدس بنز الکتریکی در راه ورود به پیست مسابقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید