محمود فکری: استقلال امسال می تواند اتفاقات خوبی رقم بزند

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، محمود فکری سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از دیدار با تراکتور تبریز گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم که بازی خوبی ارائه دادند. ابتدای بازی وزش شدید باد قدری روی کیفیت بازی دو تیم تاثیر گذاشته بود اما رفته رفته شرایط بهتر شد. هر دو تیم فرصت های خوبی داشتند اما ما توانستیم از فرصت ها بهتر استفاده کنیم و نیمه اول را با فزونی به رختکن برویم.

محمود فکری: استقلال امسال می تواند اتفاقات خوبی رقم بزند

وی بیان داشت: در بین دو نیمه هم برنامه هایمان را برای بازیکنان تشریح کردیم و بازیکنان به خوبی در زمین کار کردند تا فاصله مان با تراکتور بیشتر و بیشتر شد. امیدوار هستم این فرایند را در بازی های آینده هم حفظ کنیم تا بتوانیم در بازی های پیش رو هم امتیازات کاملی بگیریم.

سرمربی آبی پوشان در خصوص نحوه به گل رسیدن تیمش در این بازی گفت: پرس از جلوی زمین از برنامه های اصلی ما بود. به خصوص که ابزار این کار را هم در اختیار داشتیم. همین باعث شد که در پاره ای مواقع مدافعان حریف اشتباهاتی داشته باشند و مهاجمان ما هم به خوبی از این اشتباهات استفاده کردند.

فکری در خاتمه خطاب به هواداران استقلال گفت: از هواداران می خواهم که حواسشان جمع باشد و باهوش باشند. خیلی ها دنبال این هستند که به تیم ضربه بزنند. آنها از بیرون و درون دنبال این کار هستند. دنبال این هستند تا کادر فنی و مدیریت را تضعیف کنند تا به اهداف خود برسند. تیم ما امسال شرایطی دارد که بتواند اتفاقات خوبی را رقم بزند، اما گروه هایی هستند که می خواهند مانع از این اتفاق باشند. لذا هواداران ما باید حواس شان را جمع کنند و آتو دست این عده ندهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4095

به "محمود فکری: استقلال امسال می تواند اتفاقات خوبی رقم بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمود فکری: استقلال امسال می تواند اتفاقات خوبی رقم بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید