مبارزه با کرونا در بیمارستان های آمریکا

به گزارش دور زمین، در میان افزایش مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان ها، پزشکان، پرستاران، و سایر کارمندان بخش سلامت آمریکا به شدت خسته و فرسوده شده اند و اکنون باید خود را برای شیوع سویه اومیکرون آماده نمایند.

مبارزه با کرونا در بیمارستان های آمریکا

به گزارش خبرنگاران، اوهایو آخرین استانی بود که از گارد ملی برای یاری به مراکز درمانی تحت فشار یاری درخواست کرد. در نبراسکا کارشناسان اخطار می دهند که بیمارستان ها به زودی باید برای رسیدگی به بیماران سهمیه بندی نمایند.

مقامات پزشکی در کانزاس و میسوری جراحی ها را به تعویق می اندازند، با جابجایی مخالفت می نمایند و به شدت در کوشش برای به کار گرفتن پرستاران در مرخصی یا مسافرت هستند، زیرا موارد ابتلا به کرونا در این استان به سرعت در حال افزایش است.

بر اساس گزارش دولت آمریکا در یک هفته گذشته به طور میانه در هر روز 60 هزار نفر از بیماران مبتلا به کرونا در این کشور در بیمارستان ها بستری شده اند.

کارشناسان می گویند موارد ابتلا به کرونا و بستری بیماران در میان افرادی که واکسن نزده اند در حال افزایش است. دولت آمریکا می گوید 61 درصد از جمعیت آمریکا کاملا واکسینه شده است.

روزنامه نیویورک تایمز نیز گزارش داد شمار بستری شدگان مبتلا به کووید-19 در بیمارستان های سراسر آمریکا تنها طی دوهفته گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

درحالی که بیمارستان های آمریکا مملو از مبتلایان به کووید-19 می گردد و آمریکا هم اکنون با ویروس اومکیرون نیز روبرو شده، کادر درمانی در بیمارستان های آمریکا در یک بحران دائمی به سر می برند.

مسئولان کادر درمانی چندین بیمارستان واقع در استان مینه سوتا در یک بیانیه مشترک اعلام کردند، که کارکنان بیمارستانی دراین استان از روحیه ضعیفی برخوردار بوده و دسترسی بیماران به مراقبت های پزشکی با تهدید نو روبرو است.

منبع: فرارو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5249

به "مبارزه با کرونا در بیمارستان های آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه با کرونا در بیمارستان های آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید