فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو: پل پوگبا هرگز از من نخواسته با رفتنش موافقت کنم

به گزارش دور زمین، فوتبال دنیا - ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد می گوید ابراز تمایل پل پوگبا برای ترک این تیم را تکذیب کرد.

فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو: پل پوگبا هرگز از من نخواسته با رفتنش موافقت کنم

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو اعتراف کرد که درباره آینده و اتفاقاتی که بعد از این برای پل پوگبا رخ خواهد افتاد اطلاعی ندارد و تنها چیزی که می تواند درباره این بازیکن فرانسوی با قاطعیت بگوید، این است که او هرگز از آقای خاص نخواسته با رفتنش از منچستریونایتد موافقت کند.

پوگبا از شفاف سازی درباره شایعاتی که در چند هفته گذشته درباره رفتن او از منچستریونایتد منتشر گردیده خودداری نموده است و در اردوی اخیر تیم ملی فرانسه هم گفت که هیچکسی نمی داند در چند ماه آینده برای او چه اتفاقی خواهد افتاد، اظهارنظری که به شایعه رفتن او از اولدترافورد در ماه ژانویه دامن زده است.

طبق اعلام منابع شبکه ESPN، پوگبای 25 ساله که تا سال 2021 با من یونایتد واقع شده است، دوست دارد که تابستان سال آینده با بارسلونا قرارداد ببندد، اگرچه اد وودوارد مدیر اجرایی باشگاه قاطعانه گفته است که او فروشی نیست و به پیشنهادهایی که از تیم های اسپانیایی دریافت نموده گوش نداده است.

ژوزه مورینیو گفت: پل بعد از جام جهانی، تنها یک هفته قبل از آغاز کار ما در لیگ برتر برگشت. ما دو ماه یا همین حدود است که در کنار هم آغاز به تمرین نموده ایم. او در این مدت هرگز به من نگفته است که می خواهد برود، هرگز. او هرگز چیزی از رفتن به من نگفته است. من فقط می توانم درباره چیزهایی که واقعیت دارد، اظهارنظر کنم نه چیزهایی که می خوانم یا می شنوم. من هیچ رابط مستقیمی با آنهایی که این اخبار را می نویسند ندارم. من فقط با بازیکنانم رابطه مستقیم دارم و پوگبا هم هرگز به من نگفته است که می خواهد برود. اگر او به من نمی گوید که می خواهد برود، به خاطر آن است که می خواهد بماند. این نتیجه گیری من است. درست نیست؟

مورینیو درباره شایعات حاکی از کوشش مینو رایولا، مدیر برنامه های پوگبا برای بردن او به بارسلونا هم تأکید کرد: من نمی دانم که آیا این داستان حقیقت دارد یا نه. باید از زبان خود او بشنوم که چنین هدفی دارد یا طوری این موضوع را به شما بگوید که خودم آن را ببینم. به عنوان مثال چند وقت پیش من به از نقل گرت ساوت گیت (سرمربی تیم ملی انگلیس) چیزهایی شنیدم و وقتی که خودم فیلم صحبت هایش را دیدم، فهمیدم که آن حرف ها را اصلاً او نزده است. اگر خودم آقای رایولا را در تلویزیون ببینم که دارد می گوید پوگبا می خواهد برود و اینکه او دارد مقدمات انتقالش را فراهم می نماید، حرفش را باور می کنم. در حال حاضر اما من چیزی درباره آینده نمی دانم و تنها چیزی که برایم روشن است این بوده که پوگبا هرگز، هرگز در تمام این روزهایی که با هم بوده ایم از من نخواسته که بگذارم برود. می توانید از خودش هم بپرسید. من به عنوان یک سرمربی حقیقت را به شما می گویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 734

به "فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو: پل پوگبا هرگز از من نخواسته با رفتنش موافقت کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو: پل پوگبا هرگز از من نخواسته با رفتنش موافقت کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید