طراحی لوگو: فرهاد مجیدی در پی دفاع راست خارجی، آرمان رمضانی بدون مصدومیت تمرین کرد، رضایت سرمربی آبی ها از امکانات تیمش

به گزارش دور زمین، خبرگزاری خبرنگاران- برگزاری تمرینات استقلال در صنایع دفاع باعث رضایت فرهاد مجیدی شده است.

طراحی لوگو: فرهاد مجیدی در پی دفاع راست خارجی، آرمان رمضانی بدون مصدومیت تمرین کرد، رضایت سرمربی آبی ها از امکانات تیمش

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، استقلال تا به امروز در مقاطع مختلف در زمین صنایع دفاع تمرین نموده که یکی از این سال ها مربوط به لیگ دهم می گردد، زمانی که پرویز مظلومی سرمربی آبی ها بود. در آن موقع اینطور اسم شد استقلالی ها چون خانه فرهاد مجیدی نزدیک به زمین صنایع دفاع است، با این مجموعه ورزشی قرارداد امضا نموده اند تا کاپیتان آبی ها در رفت و آمد با مشکل روبرو نگردد.

حالا و در دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی، استقلالی ها یک بار دیگر به زمین صنایع دفاع رسیده اند، جایی که یک ورزشگاه کامل است و امکانات مناسبی دارد و فرهاد مجیدی هم تمرینات بدنسازی و هم تاکتیکی خود را می تواند در آن برگزار کند. بی تردید هیچکس به میزان فرهاد مجیدی از این اتفاق راضی نیست چون هم بازیکنانش می توانند تمرینات خود را در این زمین برگزار نمایند و هم به خانه سرمربی آبی ها بسیار نزدیک است.

آرمان رمضانی در بازی با پیکان به اسم بازیکن تعویضی در نیمه دوم وارد زمین شد و گل دوم را به ثبت رساند. اما بعد از این بازی تصاویری از رمضانی منتشر شد که او مشغول یخ درمانی است تا اینطور به نظر برسد او با مصدومیت روبرو شده است. با این حال آرمان رمضانی امروز بدون مشکل در تمرین استقلال شرکت کرد تا معین گردد با مصدومیتی روبرو نیست و مسئله ای برای همراهی آبی ها در آغاز لیگ برتر ندارد. آرمان رمضانی کنار ارسلان مطهری و محمدرضا آزادی سه مهاجم هدف استقلال محسوب می شوند اما قرار است یک بازیکن خارجی هم در این پست به جمع آبی ها اضافه گردد.

اگر استقلال بتواند یک مدافع راست خارجی جذب کند، احتمال اینکه احمد موسوی از این تیم جدا گردد وجود دارد. احمد موسوی بازیکنی است که در ابتدای لیگ بیستم با استقلال قرارداد امضا کرد، او در زمان سرمربیگری فکری کم و بیش در ترکیب استقلال بازی می کرد اما فرهاد مجیدی کمتر به این بازیکن فرصت بازی داد. در این بین مجیدی در کوشش برای جذب یک دفاع راست خارجی است و با این شرایط به نظر می رسد چندان از عملکرد احمد موسوی راضی نیست. گفته می گردد در صورتی که استقلال بتواند دفاع راست خارجی جذب کند، این احتمال وجود دارد احمد موسوی در فرصت به جای مانده تا انتها فصل جابجایی از تیم جدا گردد.

با پیوستن روزبه چشمی به استقلال، حالا خیال فرهاد مجیدی بابت خط هافبک این تیم در فاز دفاعی راحت تر شده و مدیران آبی پوشان در پی استخدام بازیکنان خارجی مدنظر سرمربی این تیم هستند. بازیکنانی که به نظر می رسد بالای 23 سال بوده و بدین شکل لیست آبی ها دچار تغییراتی می گردد. مطابق قوانین لیگ برتر، هر تیمی قادر به جذب 20 بازیکن بزرگسال است. ضمن اینکه تیم ها 4 سهمیه بازیکن زیر 25 سال دارند به شرطی که این بازیکن قبل از اینکه وارد محدوده 23 تا 25 سالگی گردد، عضو همان تیم بوده باشد. متین کریم زاده برترین مثال برای این مورد است. او متولد تیر ماه 77 است و اکنون 23 سال و 3 ماه سن دارد در نتیجه از لیست بازیکنان زیر 23 سال خارج می گردد.

از آنجایی که ملاک سازمان لیگ برای سهمیه های زیر 23 سال متولدین 11 دی 1377 تا 11 دی 1379 است، در نتیجه این بازیکن از لیست سهمیه زیر 23 سال خارج شده و چون فصل قبل در استقلال عضویت داشته، در نهایت می تواند جزو سهمیه زیر 25 سال نامش ثبت گردد و جایی را در بین بازیکنان بزرگسال پر نمی کند.

استقلال در حال حاضر یک جای خالی برای سهمیه بزرگسالان دارد و در صورتی که 2 بازیکن خارجی جذب کند، احتمال جدایی مهری بیش از سایرین است و چنانچه مجیدی سومین بازیکن خارجی را هم به خدمت بگیرد، باید شاهد یک خروجی دیگر هم باشیم. البته این حدس ها با فرض بالای 23 سال بودن بازیکنان خارجی مدنظر استقلال است و اگر حتی فقط یکی از این 3 بازیکن مورد نظر مجیدی زیر 23 سال باشد،همه چیز متفاوت خواهد بود که ظاهرا همینطور هم هست.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4574

به "طراحی لوگو: فرهاد مجیدی در پی دفاع راست خارجی، آرمان رمضانی بدون مصدومیت تمرین کرد، رضایت سرمربی آبی ها از امکانات تیمش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: فرهاد مجیدی در پی دفاع راست خارجی، آرمان رمضانی بدون مصدومیت تمرین کرد، رضایت سرمربی آبی ها از امکانات تیمش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید