صفر شدن کرونا در پکن، هراس از موج سوم در هنگ کنگ

به گزارش دور زمین، در حالی که مقامات چین اعلام کردند امروز سه شنبه برای نخستین بار بعد از 26 روز از شروع موج دوم کرونا، هیچ موردی از ابتلا به این بیماری در پکن گزارش نشده است مقامات هنگ کنگ در جنوب این کشور نگران موج سوم شیوع کرونا هستند.

صفر شدن کرونا در پکن، هراس از موج سوم در هنگ کنگ

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

مرکز بهداشت هنگ کنگ، روز سه شنبه در این شهر 14 نفر به کرونا مبتلا شده اند که بعضی از آنها هیچ ارتباطی با مناطق آلوده به ویروس نداشته اند موضوعی که باعث افزایش نگرانی ها در این منطقه از چین شده است.

دولت محلی هنگ کنگ در بیانیه ای آورده است شرایط به شکل نگران کننده ای در حال بد شدن است به همین دلیل انجام آزمایش های اجباری برای آگاهی از میزان شیوع بیماری کرونا افزایش یافته و قرنطینه 14 روزه برای تعداد دیگری نیز در نظر گرفته شده است.

بعضی از افراد شاغل در یک مرکز مراقبت های بهداشتی به ویروس کرونا آلوده شده اند این مرکز یکی از اصلی ترین مراکز شیوع خوشه ای کرونا در هنگ کنگ محسوب می گردد.

وانگ کا هینگ از مرکز حفاظت بهداشت هنگ کنگ در مصاحبه ای گفت از خاتمه هفته گذشته شرایط به یکباره تغییر نموده و اوضاع لحظه به لحظه بدتر شده است بعضی از مبتلایان سابقه سفر و ارتباط با مناطق آلوده نداشته اند.

هنگ کنگ گفت از این پس کسانی که وارد این دولت شهر می شوند برخلاف رویه چند هفته گذشته باید تحت آزمایش کرونا قرار بگیرند زیرا بعضی از مسافرانی که قبلا آزادانه وارد منطقه شده بودند کرونا داشته اند.

هنگ کنگ در شرایطی بازگشت موج سوم را شاهد است که شهر پکن پایتخت چین امروز گفت که برای نخستین بار در 26 روز گذشته هیچ موردی از ابتلا به کرونا را ثبت ننموده است.

دولت محلی شمار کل مبتلایان را تا کنون یک هزار و 299 نفر اعلام نموده است که 7 نفر براثر کرونا فوت نموده اند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3114

به "صفر شدن کرونا در پکن، هراس از موج سوم در هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفر شدن کرونا در پکن، هراس از موج سوم در هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید