صابون نانو به جنگ کرونا می رود

به گزارش دور زمین، یک شرکت خارجی صابون های نانو را برای مقابله با ویروس کرونا فراوری و به بازار عرضه نموده است.

صابون نانو به جنگ کرونا می رود

یکی از شرکت های فراورینماینده صابون برای مقابله با ویروس کرونا، صابون نانو فراوری نموده است. این صابون ها برای یاری به مقابله با ویروس کرونا فراوری و عرضه شده اند.

کی سی جابر، مدیرعامل شرکت که این صابون نانو را فراوری می نماید می گوید: هر قرص صابون حدود 2 گرم وزن دارد که برای یک شستشوی خوب دست کافی است. این شرکت اکنون بسته های 20 قرص صابون را در دو نوار با قیمت 30 پوند به بازار عرضه نموده است.

صابون های شستشوی دستی نانویی اوریل ایمارا در سوپرمارکت ها و فروشگاه های دارویی در سراسر کرالا و کارناتاکا موجود است و به صورت مرحله ای به بازارهای دیگر جنوب هند عرضه می گردد. این شرکت صادرات خود را به قطر شروع نموده است.

به گفته جابر، کمی آب و صابون هنوز هم بهترین روش برای خلاص شدن از شر میکروب ها و ویروس کرونا است. طبق گفته مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا، استفاده از ضد عفونی نماینده بر پایه الکل باید گزینه دوم شما باشد.

به گفته وی، اوریل ایمارا یکی از اولین فراورینمایندگان این نوع صابون نانو در دنیا است و برای افرادی که همواره در حال حرکت و جابه جایی هستند و کسانی که نمی خواهند از صابون های مکان های عمومی مانند رستوران استفاده نمایند، ایده آل است. این یک صابون درجه 1 با 76-80 درصد ماده چرب (TFM) است.

اوریل ایمارا مستقر در گوژکود صابون های درجه 1 فراوری و صادر می نماید. این شرکت دارای یک مرکز تحقیق و توسعه در گوژکود و واحدهای فراوریی در بمبئی، سولان در هیماچال پرادش است.،مهر

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4093

به "صابون نانو به جنگ کرونا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صابون نانو به جنگ کرونا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید