شیراوژن: شعار ما در خصوص کرونا این است: نه هراس، نه عادی انگاری ، تاکید ستاد کرونا بر آموزش حضوری مدارس و دانشگاه ها

به گزارش دور زمین، سخنگوی ستاد ملی کرونا بر ضرورت آمادگی تیم های واکنش سریع وزارت بهداشت برای یاری رسانی به نقاط مختلف کشور در ایام پیش رو و موج های احتمالی بعدی تاکید نمود.

شیراوژن: شعار ما در خصوص کرونا این است: نه هراس، نه عادی انگاری ، تاکید ستاد کرونا بر آموزش حضوری مدارس و دانشگاه ها

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، دکتر عباس شیراوژن در مورد بعضی نکات مطرح شده در جلسه امروز 28 اسفند ستاد ملی کرونا، گفت: عادی انگاری ممکن است منجر به افزایش مجدد بیماری در کشور گردد؛ بنابراین بر نه هراس، نه عادی انگاری در این جلسه تاکید شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان داشت: اقامتگاه ها، سینما ها و مراکز تجمعات موکدا باید به سامانه ایران من متصل باشند و فروش بلیط بر اساس استعلام از سامانه باید انجام گردد.

دکتر شیراوژن با اشاره به این که در این جلسه مطرح شد که در سفر های خارجی، علاوه بر کنترل دو دز واکسن، آزمایش منفی هم ضروری است، توضیح داد: در این جلسه بعلاوه بر اهمیت آموزش حضوری مدارس و دانشگاه ها و جبران عقب ماندگی های تحصیلی و آموزشی تاکید شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5688

به "شیراوژن: شعار ما در خصوص کرونا این است: نه هراس، نه عادی انگاری ، تاکید ستاد کرونا بر آموزش حضوری مدارس و دانشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیراوژن: شعار ما در خصوص کرونا این است: نه هراس، نه عادی انگاری ، تاکید ستاد کرونا بر آموزش حضوری مدارس و دانشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید