شارژر فندکی خودرو سامسونگ

به گزارش دور زمین، زمانی که شارژر به همراه ندارید و پاور بانک نیز در دسترستان نمی باشد، شارژر ماشین بهترین گزینه برای راه اندازی مجدد گوشی شما خواهد بود.

شارژر فندکی خودرو سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، رولاند کوانت Roland Quandt افشاگر معروف، در وب سایت Winfuture اعلام کرد که سامسونگ شارژر خودروی نوی را با نام EP-L4020 در کنار سری گلکسی اس 22 عرضه خواهد کرد. رولاند کوانت در توییتر دو تصویر از شارژر نو سامسونگ منتشر کرد. این شارژر دارای یک پورت USB Type-C می باشد که از شارژ 25 واتی فوق العاده سامسونگ پشتیبانی می کند و یک پورت USB A نیز دارد که از شارژ سریع 15 واتی سامسونگ پشتیبانی می کند.

رولاند کوانت فقط تصویر رنگ مشکی این شارژر را به اشتراک گذاشته است. جزئیات دیگری مانند اینکه کابل ها در جعبه گنجانده شده است یا به طور جداگانه فروخته می شوند، منتشر نشده است، بنابراین کاربران باید منتظر عرضه آن در کنار سری گلکسی S22 سامسونگ باشند. طبق چندین گزارش، سری گلکسی اس 22 سامسونگ بزودی در ماه فوریه معرفی خواهد شد. انتظار می رود که سری 22 گوشی های پرچمدار سامسونگ با تراشه اگزینوس 2200 که در 11 ژانویه 2022 معرفی می شود، عرضه شود.

تراشه اگزینوس 2200 جانشین تراشه اگزینوس 2100 به کار رفته در پرچمداران سامسونگ گلکسی S21، S21 Plus و S21 Ultra خواهد بود. سامسونگ در نظر دارد تراشه اگزینوس 2200 را به پردازنده گرافیکی RDNA2 AMD مجهز نماید؛ بنابراین باید شاهد ویژگی گرافیکی منحصر به فرد در گوشی های پرچمدار نو باشیم.

تراشه اگزینوس 2200 یک چیپست هشت هسته ای با یک هسته CPU Cortex-X2، سه هسته CPU Cortex-A710 و چهار هسته CPU Cortex-A510 خواهد بود. همچنین انتظار می رود این تراشه دارای مودم 5G بهبود یافته، پردازش تصویر و پردازش هوش مصنوعی پیشرفته تر نسبت به سال گذشته باشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 27 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5074

به "شارژر فندکی خودرو سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شارژر فندکی خودرو سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید