سیامک نعمتی: جو استادیوم به قدری وحشتناک بود که تن ما هم به لرزه افتاده بود چه برسد به بازیکنان السد!

به گزارش دور زمین، سیامک نعمتی، هافبک نفوذی تیم فوتبال پرسپولیس از جوی که طرفداران این تیم در بازی با السد قطر به وجود آورده بودند، تمجید کرد.

سیامک نعمتی: جو استادیوم به قدری وحشتناک بود که تن ما هم به لرزه افتاده بود چه برسد به بازیکنان السد!

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته (سه شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حضور نزدیک به 100 هزار طرفدارانش در استادیوم آزادی تهران به تساوی یک - یک مقابل السد قطر رسید تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 2 بر یک به فینال این رقابت ها صعود کند.

سیامک نعمتی در خصوص احساسش بابت این پیروزی در گفت و گویی تصویری به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: واقعاً نمی توانم بگوییم چه حس خوبی است. فکر می کنم دل یک ملت 80 میلیونی شاد شده است. حالا احتیاج به حمایت داریم و امیدواریم در دیدار فینال هم مورد حمایت قرار بگیریم و این قهرمانی را تقدیم این مردم کنیم. مردم سزاوار شادی هستند.

زننده تنها گل سرخپوشان در این دیدار در خصوص گلی که به ثمر رساند نیز گفت: در آن لحظه فقط دیدم که منشا توپ را گرفت و می خواست آن را سانتر کند، در نتیجه جلوی دفاع السد رفتم و توپ را با ضربه ای که زدم تبدیل به گل کردم. نمی دانم چه باید بگویم، آنقدر خوشحال بودم که حالم دست خودم نبود. فقط خوشحال بودم که این مردم خوشحال هستند.

هافبک نفوذی پرسپولیس همچنین در خصوص جو حاضر در استادیوم آزادی اظهار داشت: ما سال گذشته هم در این شرایط بازی نموده بودیم ولی سال جاری جو خیلی وحشتناکی بود. من فکر می کنم السد دفعات قبلی که به استادیوم آزادی آمده بود، چنین جوی را تجربه ننموده بود. واقعاً جو عجیب و غریبی بود. ما خودمان که مقابل طرفداران خودی بازی می کردیم، تن و بدن مان بابت این جو داشت می لرزید، چه برسد دیگر به حریف.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1092

به "سیامک نعمتی: جو استادیوم به قدری وحشتناک بود که تن ما هم به لرزه افتاده بود چه برسد به بازیکنان السد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "سیامک نعمتی: جو استادیوم به قدری وحشتناک بود که تن ما هم به لرزه افتاده بود چه برسد به بازیکنان السد!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیامک نعمتی: جو استادیوم به قدری وحشتناک بود که تن ما هم به لرزه افتاده بود چه برسد به بازیکنان السد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید