سیار: رویارویی با استقلال آسان نیست، الهاجری: فقط به دنبال پیروزی هستیم

به گزارش دور زمین، بازیکن تیم فوتبال السد قطر رویارویی آسیایی با استقلال ایران را برای این تیم سخت و سخت توصیف کرد.

سیار: رویارویی با استقلال آسان نیست، الهاجری: فقط به دنبال پیروزی هستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه الوطن قطر، احمد سیار درباره بازی رفت تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال گفت: بازی بسیار مهمی را پیش رو داریم و بازیکنان تیم السد مصمم هستند تا با نهایت کوشش بتوانند با پیروزی از ایران بازگردند. این نتیجه می تواند به ما برای بازی برگشت در دوحه و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا کمک زیادی کند.

بازیکن تیم السد قطر ادامه داد: استقلال تیم قدرتمندی است و رویارویی با آنها آسان نیست. استقلال در خانه با حضور هوادارانش بازی می نماید و از بازیکنان قدرتمندی برخوردار است. البته ما هم دارای بازیکنانی با سطح فنی بسیار بالایی هستیم و امیدواریم در یک روز خوب بتوانیم به اهداف مان برسیم. بازگشت از تهران با پیروزی می تواند تحسین و خوشحالی هواداران مان را به دنبال داشته باشد.

سعود الهاجری، دروازه بان تیم السد نیز درباره این بازی گفت: پیروزی هدف السد در بازی مهم با استقلال است، زیرا به ما امکان طی کردن نیمی از راه صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را می دهد. با این هدف تمام توان خود را در این بازی به کار می بریم.

وی اضافه کرد: می دانیم که مأموریت ما در تهران آسان نیست، زیرا استقلال میزبان است و از حمایت هوادارانش بهره می برد. هر کسی می داند که هواداران ایرانی در سکوها بسیار قدرتمند هستند. البته تمرکز ما روی بازی با استقلال است و بدون هرگونه فشاری به هیچ چیز دیگری توجه نخواهیم کرد. فقط به دنبال پیروزی و بازی برگشت در دوحه هستیم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما میان بازی های لیگ ستارگان قطر و لیگ قهرمانان آسیا تمایز قائل هستیم. روز دوشنبه نیز به دنبال پیروزی برابر استقلال هستیم.

بازی رفت تیم های استقلال و السد قطر از ساعت 20:30 دوشنبه هفته جاری در استادیوم آزادی برگزار می گردد. تاریخ بازی برگشت آنها نیز 26 شهریور در دوحه خواهد بود و تیم برنده به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه می یابد.

انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 488

به "سیار: رویارویی با استقلال آسان نیست، الهاجری: فقط به دنبال پیروزی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیار: رویارویی با استقلال آسان نیست، الهاجری: فقط به دنبال پیروزی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید