سوریه؛ نظامیان روسیه جای آمریکایی ها را گرفتند

به گزارش دور زمین، پلیس نظامی روسیه منطقه گشت زنی خود در شمال سوریه را گسترش می دهد و پایگاه سیرین که آمریکاییان از آن خارج شده اند، یکی از نقاط کنترل است.

سوریه؛ نظامیان روسیه جای آمریکایی ها را گرفتند

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، این مطلب را صفر صفروف، افسر پلیس نظامی روسیه به خبرنگاران اظهار داشت.

نظامیان روس کاروان های حامل یاری های نظامی را همراهی می نمایند. مسیرها گوناگون هستند: ماشین های زرهی تیگر روزانه 200 کیلومتر را پشت سر می گذارند.

  • پوتین جزئیات توافق درباره سوریه را برای مرکل تشریح کرد
  • اردوغان: ترکیه بعد از خروج کشورهای دیگر از سوریه عقب نشینی می نماید

صفر صفروف گفت: از زمان خروج امریکایی ها همه اراضی شهر منبج و مناطق اطراف به ناحیه تحت مسئولیت ما اضافه شده است... اکنون وظیفه ما همراهی همه کاروان هایی است که در هر ساعتی به وسیله شهر منبج حرکت می نمایند.

پایگاه سیرین که چندی پیش آمریکاییان از آن خارج شده و حتی ژنراتور، مبلمان و دیگر وسایل خود را در آنجا باقی نهاده اند، یکی از نقاط کنترل است.

فرمانده فرودگاه نظامی متراس گفت در حال حاضر کارهای مهندسی و بازسازی منطقه برای ایجاد شرایط مناسب جهت استقرار پرسنل نظامی روسیه ادامه دارد.

باند فرودگاه در بین صخره ها که طول آن دو کیلومتر است، سالم مانده است. حالا بالگردهای نیروی هوایی روسیه که در مناطق شمالی سوریه به گشت زنی می پردازند در آنجا مستقر هستند و قرار است در صورت ضرورت فرماندهی نیروی هوایی روسیه در سوریه نیز در اینجا مستقر گردد و در این رابطه کاروان تجهیزات ویژه از پایگاه حمیمیم وارد پایگاه سیرین شده و ساختمان جداگانه ای برای خلبانان تخصیص داده شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2209

به "سوریه؛ نظامیان روسیه جای آمریکایی ها را گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریه؛ نظامیان روسیه جای آمریکایی ها را گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید