سعید معروف: بازی مقابل استرالیا برای ما آسان نبود، جدال با فرانسه یک نبرد شخصی نیست

به گزارش دور زمین، سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان اعتقاد دارد، فزونی مقابل استرالیا برای این تیم آسان به دست نیامده است.

سعید معروف: بازی مقابل استرالیا برای ما آسان نبود، جدال با فرانسه یک نبرد شخصی نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سعید معروف در خصوص پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل استرالیا در هفته چهارم لیگ ملت های والیبال گفت: پیروزی مقابل استرالیا برای ما آسان به دست نیامد و ما در آغاز ست اول دچار مشکل شدیم. در ادامه اما سرویس های خوبی زدیم که دریافت های حریف را با مشکل روبرو کرد.

وی ادامه داد: ما در بازی امروز از ترکیب متفاوتی استفاده کردیم. امیدوارم در بازی حساس فردا مقابل فرانسه نیز عملکرد خوبی داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در خصوص دیدار بعدی تیم ملی مقابل فرانسه، توضیح داد: بازی فردا جدالی بین تیم های صدرنشین است، که هر دو تیم می خواهند به مرحله نهایی صعود نمایند. ما 90 درصد راه را برای صعود به مرحله فینال طی نموده ایم، ولی همواره مقابل فرانسه به مشکل برخورده ایم و معمولاً از این تیم شکست خورده ایم.

معروف همچنین خاطر نشان کرد: هر دو تیم دریافت و حمله بسیار خوبی دارند و من نمی توانم بازی با فرانسه را یک جدال شخصی بین خودم و بنژامین تونیوتی، کاپیتان و پاسور تیم حریف بدانم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1863

به "سعید معروف: بازی مقابل استرالیا برای ما آسان نبود، جدال با فرانسه یک نبرد شخصی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید معروف: بازی مقابل استرالیا برای ما آسان نبود، جدال با فرانسه یک نبرد شخصی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید