روسیه: غربی ها مشغول ساخت اطلاعات دروغ علیه نزدیکان پوتین هستند

به گزارش دور زمین، خبرنگاران آنلاین:روس ها می گویند آژانس های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس در کوشش برای ساخت و انتشار اطلاعات دروغ و جعلی درباره افراد نزدیک به ولادیمیر پوتین و همچنین مقام های ارشد وزارت دفاع روسیه هستند تا بعدا به بهانه این اطلاعات دروغ تحریم هایی جدید علیه مسکو اعمال نمایند.

روسیه: غربی ها مشغول ساخت اطلاعات دروغ علیه نزدیکان پوتین هستند

یک منبع خبری نظامی به اسپوتنیک روسیه گفت: ما یک مرحله فعال از یک کمپین علیه روسیه را تحت سازماندهی سرویس های ویژه غربی به هدف بی اعتبار کردن افراد متعلق به حلقه نزدیک به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و همچنین بی اعتبار کردن رهبران وزارت دفاع روسیه مشاهده و رصد نموده ایم.

این منبع در ادامه اعلام کرد، به همین دلیل می توان اقداماتی تهاجمی را در فضای اطلاع رسانی مشاهده کرد و آنها دیگر نمی توانند اقدامات تحریک آمیز خود را پنهان نمایند.

به گزارش ایسنا، این منبع گفت: در راستای دست زدن به این اقدام های تحریک آمیز آشکارشده، کارشناسان آژانس های اطلاعاتی آمریکا و بریتانیا یک سری اطلاعات دروغ را درباره رهبران روسیه سرهم بندی نموده و می سازند.

منبع مذکور همچنین گفت، این اطلاعات دروغ بعد از ساخته شدن به واسطه یک سری سازمان های غیرانتفاعی وابسته به وزارت امور خارجه آمریکا در اختیار رسانه ها از جمله رسانه های تحت کنترل میلیاردرهای آمریکایی نظیر جورج سوروس و ویلیام براودر قرار می گیرند.

او توضیح داد: باوجود پوچ بودن اتهام های آنها، کاخ سفید به شکلی قابل پیش بینی از این اخبار برای توجیه تحریم هایی جدید استفاده خواهد نمود. چنین اقداماتی به نوعی مداخله مستقیم در امور داخلی روسیه به هدف از بین بردن ثبات در این کشور و تضعیف پتانسیل مالی روسیه و فراوری اهرم های جدید اعمال نفوذ سیاسی بر رهبران روسیه هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1881

به "روسیه: غربی ها مشغول ساخت اطلاعات دروغ علیه نزدیکان پوتین هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: غربی ها مشغول ساخت اطلاعات دروغ علیه نزدیکان پوتین هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید