درویش: گل محمدی به کارش ادامه می دهد

به گزارش دور زمین، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با استعفای یحیی گل محمدی مخالفت کرد.

درویش: گل محمدی به کارش ادامه می دهد

به گزارش خبرنگاران، رضا درویش در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با اعلام مخالفت با استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای گل محمدی از برترین مربیان فوتبال ایران بوده و هست و زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است. بنده مخالف استعفا و جدایی ایشان از پرسپولیس هستم و ان شاءالله به کارشان ادامه خواهند داد.

وی گفت: حق با آقای گل محمدی است و از وجود مسائل گله مند است و بنده در جریانم که کادر فنی و بازیکنان چه شرایط سختی را تحمل کردند. هر چه در توان داشته باشم به کار می گیرم که از مسائل آنها کم کنم تا تیم شرایط مطلوب تری داشته باشد.

درویش گفت: همه می دانند که پرسپولیس با مسائل زیادی روبرو است و حل آنها زمان بر است، در این مدت کوتاه تمام کوشش خود را انجام دادم و با گذشت زمان و فرصت دادن، شرایط بهتر خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه فردا بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت می گردد، گفت: بخش دیگری از مطالبات نیز طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد. هدف مجموعه باشگاه ایجاد آرامش تیم و طرفداران عزیز و موفقیت تیم است و با کارسازی های انجام شده مسائل عدیده پیش روی باشگاه، مرتفع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه فصل را با گل محمدی ادامه می دهیم، با تشکر از اعضای کادر فنی، بازیکنان و طرفداران اظهار کرد: ان شاءالله با حمایت و پشتیبانی طرفداران و همراهی تمام ارکان باشگاه شرایط مطلوبی ایجاد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5704

به "درویش: گل محمدی به کارش ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درویش: گل محمدی به کارش ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید