خروج یکی از واگن های مترو در ایستگاه دانشگاه علم و صنعت

به گزارش دور زمین، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه شکستگی پیچ یکی از چرخ های واگن مترو باعث خروج واگن در ایستگاه دانشگاه علم و صنعت شده بود، گفت: این حادثه ارتباطی به فرسودگی قطار مترو نداشت.

خروج یکی از واگن های مترو در ایستگاه دانشگاه علم و صنعت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش فارس، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران درباره علت خروج یکی از واگن های مترو طی روز گذشته در ایستگاه دانشگاه علم و صنعت گفت: شکستگی پیچ در یکی از چرخ های واگن مترو در این جهت سبب بروز حادثه شد که این مسأله در دست رسیدگی است و موضوع به سازنده واگن اعلام می گردد.

وی با بیان اینکه به دور از هر نوع حاشیه ای در حال رسیدگی به این اتفاق هستیم، گفت: کمیسیون فنی در مترو نیز جلسه ای در این زمینه برگزار نموده است و امروز گزارشی در این راستا به من واصل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه جوابگوی امنیت و ایمنی مردم در قطار های مترو هستیم و این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است، گفت: به لحاظ قانونی هم عملکرد شرکت بهره برداری مترو تحت نظارت است قطعا مسافر باید ایمن تردد کند و ما به این موضوع توجه نموده ایم.

نوبخت اعلام نمود: حادثه روز گذشته یکی از قطار های مترو در ایستگاه دانشگاه علم و صنعت ارتباطی به فرسودگی قطار مترو نداشت و این اتفاق ممکن بود برای هر خودرو یا قطاری به وقوع بپیوندد.

وی بیان داشت: علت حادثه همان ساعات اولیه معین شد و خودم نیز بازدیدی از قطار مربوطه و محل حادثه داشتم بلافاصله پس از این حادثه قطار به تعمیرگاه اعزام شد تا اقدامات لازم جهت تعمیر آن صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: مترو تهران به اندازه کافی قطار ندارد و کمبود ها در این زمینه زیاد است و در صورتی که واگن های بیشتر برای مترو تهران تهیه گردد سرفاصله حرکت همه قطار ها به دو دقیقه خواهد رسید و تعمیرات دوره ای نیز بیشتر انجام خواهد شد، ولی شهروندان نگرانی و دغدغه ای در خصوص ایمنی قطار ها در مترو تهران نداشته باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3299

به "خروج یکی از واگن های مترو در ایستگاه دانشگاه علم و صنعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج یکی از واگن های مترو در ایستگاه دانشگاه علم و صنعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید