خراسان رضوی نیازمند ایده های گردشگری با محوریت زیارت است

به گزارش دور زمین، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی نیازمند ایده های گردشگری با محوریت زیارت است.

خراسان رضوی نیازمند ایده های گردشگری با محوریت زیارت است

به گزارش خبرنگاران، ابوالفضل مکرمی فر در مراسم اختتامیه استارت آپ گردشگری خراسان رضوی که درسالن همایش های موزه خراسان بزرگ برگزار گردید، با بیان این مطلب اضافه نمود: استارتاپ یکی از فرصت های توسعه گردشگری برای استان و کشور است.

وی اضافه نمود: آن چه در استان خراسان رضوی باید رخ دهد این است که باید ایده های حوزه گردشگری با محوریت زیارت طراحی و اجرا گردد.

مکرمی فر توضیح داد: دیگر کشورهای جهان که داشته های اندکی دارند برای اندک داشته های خود ایده های زیادی را مطرح می نمایند و برمبنای ایده های خلاقانه گردشگر را توسعه می دهند اما کشور ما با این پهنه تاریخی و فرهنگی و این پیشینه تاریخی و ظرفیت های بی نظیر در عرصه های تاریخی، فرهنگی، زیارتی، روستائی، شهری و... وجود دارد که می تواند منشاء ایده های خلاقانه قرار گیرد ایده های کمتری مطرح گردیده است.

وی با اشاره به آمار ایده هایی که روزانه در کشورهای توسعه یافته مطرح می گردد، اظهار کرد: ما در این زمینه عقب هستیم و باید از تمامی ظرفیت ها و قابلیت های استان در این زمینه بهره ببریم که از شما ایده پردازان استمداد می طلبیم که به ما کمک کنید.

وی با قدردانی از حضور ایده پردازان در استارت آپ ها ادامه داد: از اندیشه های شما ایده پردازان در راستای توسعه گردشگری استفاده خواهد شد، امیداوریم در برنامه های بعدی ایده های بیشتری را ارائه و ما را در توسعه گردشگری هدفمند کمک کنید و از ظرفیت های فکری و انسانی دراین زمینه استفاده کنیم.

در ادامه افراد ایده های کسب و کارخود را ارائه کردند و هیات داروان ایده های برتر را انتخاب و ایده های برتر معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آبان 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 225

به "خراسان رضوی نیازمند ایده های گردشگری با محوریت زیارت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خراسان رضوی نیازمند ایده های گردشگری با محوریت زیارت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید