خبرنگاران جابجایی مسافر با اتوبوس با توجه به شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری ممنوع است

به گزارش دور زمین، شهرکرد- خبرنگاران- سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از کنترل شدید ترددهای ورودی و خروجی این استان اطلاع داد و گفت: به همین دلیل جابه جایی مسافر با اتوبوس در استان به دلیل شیوع ویروس کرونا، اکنون به طور کامل تعطیل و ممنوع است.

خبرنگاران جابجایی مسافر با اتوبوس با توجه به شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری ممنوع است

شهرام ندیمی شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: تنها جا به جایی مسافر به خارج از استان از طریق تاکسی و فقط در محور شهرکرد به اصفهان است.

وی، از کاهش 82 درصدی جابه جایی مسافر در پایانه های مسافربری استان اطلاع داد و گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان، به جز اصفهان، جا به جایی مسافر به دیگر مناطق کشور ممنوع است.

ندیمی،همچنین از کاهش بین 60 تا 80 درصدی ترددها در استان طی نوروز سال جاری اطلاع داد و اضافه کرد: 70 درصد این ترددها خودروهای بومی استان بودند و 30 درصد آن خودروهای غیربومی و بیشتر از استان های اصفهان، خوزستان و تهران بوده است.

سرپرست راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به نصب 62 دستگاه ترددشمار در جاده های استان، اعلام نمود: ترددها به صورت شبانه روز در محورهای ارتباطی استان در حال رصد است و آمارها بیانگر فرایند کاهشی این ترددها است.

به گزارش خبرنگاران، چهارمحال و بختیاری 3 هزار و 732 کیلومتر راه دارد که 259 کیلومتر بزرگراه، 761 کیلومتر راه اصلی، 291 کیلومتر راه فرعی و 2 هزار و 369 کیلومتر راه روستایی است.

بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، تا به امروز 87 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی شده است که از این تعداد 11 نفر تا به امروز فوت کردند و 57 نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2526

به "خبرنگاران جابجایی مسافر با اتوبوس با توجه به شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جابجایی مسافر با اتوبوس با توجه به شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید