خبرنگاران آب منطقه ای آذربایجان شرقی برای مقابله با سیلاب احتمالی آماده است

به گزارش دور زمین، تبریز - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی گفت: این شرکت آماده مقابله با هر نوع سیلاب و بارش های سیل آساست.

خبرنگاران آب منطقه ای آذربایجان شرقی برای مقابله با سیلاب احتمالی آماده است

یوسف غفارزاده روز چهارشنبه در اولین جلسه بهاری مدیریت بحران و فرماندهی سیلاب، پس از ارایه گزارش های لازم توسط دبیر کمیته، بر آمادگی و هوشیاری کامل طی روزهای آینده و تا اتمام بارش ها، آبگیری طرح های تغذیه ای در همه شهرستان ها به ویژه شبستر و آذرشهر، بازبینی و آنالیز اطلاعات سدها و تهیه گزارش های مقایسه ای تاکید نمود.

وی از آماده باش کامل مدیران و کارشناسان این شرکت در همه سدها و رودخانه های تحت مدیریت این شرکت برای مقابله با هرگونه سیل احتاقتصادی اطلاع داد و گفت: طبق هماهنگی با بعضی فرمانداران، دبی رودخانه ها توسط کارشناسان و متصدیان این شرکت به صورت لحظه ای رصد، پایش و گزارش می گردد.

غفارزاده با بیان اینکه آذربایجان شرقی با 146 سد و ظرفیت ذخیره سازی 581 میلیون مترمکعب آب بیشترین تعداد سد در کشور را دارد، خاطر نشان کرد: طی سال گذشته بیش از 273 میلیون مترمکعب آب معادل 48 درصد ظرفیت سدهای استان در مخزن سدها ذخیره سازی شده بود.

به گزارش خبرنگاران مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی دوم فروردین ماه جاری نسبت به وقوع سیل احتاقتصادی در مناطق مختلف استان هشدار داد و از مردم و سازمان های مسوول خواست برای جلوگیری از هرگونه خسارت جانی و اقتصادی، هشدارها را جدی بگیرند.

به گفته محمدباقر هنربر فعالیت سامانه بارشی شدید تا عصر شنبه پیش رو ادامه می یابد و مردم باید ضمن اجتناب از اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، سازه های سبک و تابلوهای تبلیغاتی موجود در سطح شهر و روستاها را محکم نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4198

به "خبرنگاران آب منطقه ای آذربایجان شرقی برای مقابله با سیلاب احتمالی آماده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آب منطقه ای آذربایجان شرقی برای مقابله با سیلاب احتمالی آماده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید