جمله فلسفی مورینیو درباره دیگو مارادونا

به گزارش دور زمین، به گزارش ساکرنت، در ادامه ملاقات های مرحله گروهی لیگ اروپا چند ملاقات برگزار گردید که در یکی از بازی ها تاتنهام در حالی که تغییرات زیادی در ترکیب خود داشت با چهار گل لودوگورتس بلغارستان را شکست داد تا فرایند نتایج خوب این تیم لندنی ادامه داشته باشد.

جمله فلسفی مورینیو درباره دیگو مارادونا

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام بعد از این دیدار گفت: یک مارادونا وجود دارد و یک دیگو. مارادونا کسی است که نیازی به صحبت درباره او ندارم، زیرا همه جهان او را می شناسد و هیچ کس فراموشش نمی کند. دیگو متفاوت است. افرادی که دوستان نزدیک او بودند و او را از نزدیک می شناختند کاملا این موضوع را می دانند. می توانم بگویم که او دوست خوب من بود، اگرچه من تلفنی با او ارتباط برقرار می کردم، ولی چندین بار هم حضوری با هم دیدار کردیم.

مورینیو اضافه نمود: او قلبی عظیم و مهربانی داشت. دلم برایش تنگ شده است. ما می توانیم فوتبال او را هر وقت دلتنگش شویم، گوگل کنیم، اما دیگو را در آنجا نمی یابیم. من امروز را صرف صحبت با بچه ها در خصوص او و زمانی که با هم بودیم کردیم. او همواره بعد از شکست به من زنگ می زد و من این تماس ها را هیچ وقت فراموش نخواهم کرد. او می دانست که پس از پیروزی ها من به تماس نیاز ندارم و در مواقع سخت او آنجا بود و همواره پس از شکست می گفت: مو، فراموش نکن که تو بهترین هستی. او همواره این رویکرد را داشت. دلم برای دیگو تنگ شده است.

تاتنهام در بازی بعدی خود در لیگ برتر باید یک شنبه در دیداری بسیار حساس با چلسی داربی لندن را برگزار کند که این دیدار تقابل دو تیم آماده این روز های فوتبال اروپا نیز است.

منبع: فرارو
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3473

به "جمله فلسفی مورینیو درباره دیگو مارادونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمله فلسفی مورینیو درباره دیگو مارادونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید