جبران آسیب های ناشی از کرونا در صنعت گردشگری بوشهر

به گزارش دور زمین، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر گفت: طبق مصوبات جدید وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانیم توسعه صنعت گردشگری را به پیش ببریم.

جبران آسیب های ناشی از کرونا در صنعت گردشگری بوشهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، محمدحسین ارسطوزاده امروز سه شنبه 9 ادریبهشت 99 در جلسه هم اندیشی با جامعه هتلداران استان بوشهر در مورد رفع کردن مسائل پیش آمده در راستای پیشگیری از بیماری کرونا گفت: بر هیچ کس پوشیده نیست که صنعت گردشگری تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته که باید با همدلی و با تمام توان در شرایط موجود و با کمترین هدر رفت زمان در پساکرونا خسارت ها را جبران کنیم.

او ادامه داد: این همدلی و هم افزایی به منظور جبران خسارت ها با مشارکت انجمن ها و تشکل های حرفه ای استان میسر خواهد شد، زیرا اعتقاد داریم که انجمن ها می توانند در کنار هم و در کنار ما یاری شایانی به صنعت گردشگری استان داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر اضافه کرد: قبل از هرگونه اقدام عملیاتی در مورد فعالیت صنایع گردشگری استان نیازمند آنالیز و گفتگو با تشکل ها و انجمن های حرفه ای این گروه ها و همچنین تابع پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارتخانه خواهیم بود.

او با تأکید بر تداوم این جلسات به منظور برنامه ریزی برای دوران پساکرونا گفت: در تدوین برنامه های پساکرونا به حضور فعالان حوزه گردشگری نیازمندیم تا با مشارکت همگانی و برنامه ریزی دقیق فرایند توسعه و رشد این صنعت را در استان با جدیت به خاتمه برسانیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2612

به "جبران آسیب های ناشی از کرونا در صنعت گردشگری بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جبران آسیب های ناشی از کرونا در صنعت گردشگری بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید