تغییر تاکتیک پرسپولیس برای جامی دیگر، مصدومان سرنوشت ساز

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس دوشنبه هفته جاری مقابل فولاد خوزستان ملاقات سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور را در حالی برگزار می نماید که قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر در سرانجام هفته شانزدهم فصل جاری این مسابقات با 35 امتیاز در رتبه دوم جدول واقع شده است.

تغییر تاکتیک پرسپولیس برای جامی دیگر، مصدومان سرنوشت ساز

گل محمدی که با پرسپولیس قهرمانی دوره قبلی سوپرجام را نیز تجربه نموده است برای تکرار عکس یادگاری خود با این جام قصد ایجاد تغییر در ترکیب را دارد.

تمرکز روی تمرین

سرمربی پرسپولیس تصمیم به استفاده از بازیکنانی دارد که در طول تمرینات دو هفته گذشته عملکرد قابل قبولی داشته اند. یحیی که چند روز ابتدایی تمرینات میان فصل را به علت استعفا حضور نداشت با بازگشت دوباره به جمع شاگردان خود آنها را زیر ذره بین برد تا آنها هم انگیزه برای جلب رضایت دوباره پیدا نمایند.

بازگشت هافبک گران قیمت مطرود!

رضا اسدی هافبک سرخپوشان مرکز که بیشتر بازی های دور رفت را از روی نیمکت دیدن نموده بود بار دیگر تبدیل به یکی از گزینه های مورد اعتماد گل محمدی شده است تا شانس خود را بار دیگر بیازماید.

خرید گران قیمت تابستانی سرخپوشان به علت افت زیادی که در عملکرد چند ماهه خود در پرسپولیس داشت در آستانه خروج از فهرست این تیم در زمستان نهاده شد اما حمایت تمام قد گل محمدی از این بازیکن باعث شد تا اسدی بار دیگر برای حضور در ترکیب اصلی بجنگد.

مصدومان سرنوشت ساز

مصدومیت میلاد سرلک در اردوی تیم ملی ایران باعث شد تا این بازیکن پس از بازگشت به تمرینات تیم باشگاهی خود همراه با سیامک نعمتی و شانس به اسدی رو کند و این بازیکن به احتمال فراوان در ترکیب پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان قرار گیرد. امید عالیشاه نیز که به تازگی در تمرینات گروهی حاضر شده است هنوز شرایط حضور کامل در ترکیب تیم را پیدا ننموده است.

شانس بالای کمال برای نقش مکمل

گل محمدی از عملکرد محمد شریفی نیز راضی است اما احتمال اینکه کمال کامیابی نیا را نیمکت نشین کند ضعیف است. هافبک دفاعی پرسپولیس قرار است تا فردا یکشنبه معین گردد تا پایانی بر تغییرات میانه میدان پرسپولیس دهد.

یک نفر همچنان ثابت است

حامد لک با وجود اضافه شدن احمد گوهری همچنان گلر اول پرسپولیس خواهد بود اما هیچ بعید نیست هر بازی برای دروازه بان اول سرخ ها شبیه به بمب ساعتی عمل کند که کی تواند او را از مرد ثابت سرخپوشان به گلر نیمکت نشین تبدیل کند.

ملاقات سوپرجام فوتبال کشور ساعت 17:15 دوشنبه هفته جاری بین پرسپولیس و فولاد در شهر سیرجان کرمان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5717

به "تغییر تاکتیک پرسپولیس برای جامی دیگر، مصدومان سرنوشت ساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر تاکتیک پرسپولیس برای جامی دیگر، مصدومان سرنوشت ساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید