تاکید سخنگوی فدراسیون کشتی به عدالت محوری در چرخه انتخابی

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، چندی پیش کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد با توجه به مفاد چرخه انتخابی، یک مصاف انتخابی درون اردوی در وزن 86 کیلوگرم برگزار گردد. مصافی که باید طی آن آزادکار اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا از بین علیرضا کریمی عنوان دار و محسن مصطفوی به عنوان قهرمان کشور انتخاب می شد.

تاکید سخنگوی فدراسیون کشتی به عدالت محوری در چرخه انتخابی

اما این مصاف انتخابی با توجه به تصمیم علیرضا کریمی و عدم حضور او در این ملاقات برگزار نشد تا مصطفوی مسافر قهرمانی آسیا گردد و کریمی هم برای رسیدن به دوبنده تیم ملی اعزامی به رقابت های جهانی در چرخه انتخابی باقی بماند.

به همین دلیل محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی به خبرنگاران بیان کرد: ضوابط چرخه انتخابی تیم های ملی با دقت و جدیت و توجه به تمامی جوانب امر تدوین و به صورت شفاف در سایت فدراسیون قرار داده شده است. مطمئناً بحث عدالت محوری در چرخه انتخابی تیم ملی لحاظ شده تا نفرات برتر و شایسته به حق قانونی خود دست یابند.

وی گفت: ترکیب تیم کشتی آزاد برای مسابقات آسیایی مغولستان تعیین شده است. فقط در وزن 86 کیلوگرم به علت آسیب دیدگی و ارائه مستندات از سوی علیرضا کریمی، قرار بود مصاف درون اردویی با محسن مصطفوی برگزار گردد که در نهایت با انصراف کریمی، مصطفوی نماینده کشتی آزاد ایران در این وزن شد.

سخنگوی فدراسیون کشتی یادآور شد: هدف اصلی فدراسیون کسب برترین نتایج در بازی های آسیایی، مسابقات جهانی صربستان و بازی های کشورهای اسلامی است.

به گزارش خبرنگاران، کشتی ایران باید در سال تازه مهیای حضور در میادین مهمی از جمله قهرمانی آسیا در مغولستان (اواخر فروردین ماه 1401)، رقابت های جهانی صربستان (19 تا 27 شهریورماه 1401) و بازی های آسیایی چین (30 شهریورماه تا 2 مهرماه 1401) گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4837

به "تاکید سخنگوی فدراسیون کشتی به عدالت محوری در چرخه انتخابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید سخنگوی فدراسیون کشتی به عدالت محوری در چرخه انتخابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید