به روزرسانی ویژه برای پیغام رسان فیس بوک در راه است ، از کاهش حجم نسخه جدید تا امکان اشتراک گذاری سریع ویدئوها

به گزارش دور زمین، مدیران بخش پیغام رسان فیس بوک در جریان رویداد ملاقات با توسعه دهندگان اعلام کردند که به زودی نسخه ای کم حجم از پیغام رسان فیس بوک رونمایی خواهد شد.

به روزرسانی ویژه برای پیغام رسان فیس بوک در راه است ، از کاهش حجم نسخه جدید تا امکان اشتراک گذاری سریع ویدئوها

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اعمال تغییرات در نسخه های مختلف اپ ها موضوع تازه ای نیست اما کاهش حجم یک اپلیکیشن به علت پیچیدگی ها و اهمیت کیفیت، کار ساده ای نیست. اکنون فیس بوک اعلام نموده بر اساس درخواست کاربران نسخه ای کم حجم از پیغام رسان فیس بوک را آماده ارائه نموده است.

بر اساس این گزارش، نسخه پیغام رسان فیس بوک برای کاربران iOS کم حجم خواهد شد. این شرکت امروز گفت که در حال کار بر روی نسخه جدیدی از مسنجر است که کمتر از 30 مگابایت (یا حدود 20 درصد از اندازه برنامه فعلی) است. این شرکت گفت نسخه جدید را از اواخر امسال برای کاربران iOS عرضه می نماید. بر اساس اعلام این شرکت نسخه جدید از پایه بازنویسی شده است.

پس از سالها تاکید فیس بوک به رباتها، پرداختها، بازیها و اپلیکیشن ها به مرور این فیس بوک بود که در برابر رقبایی مثل آی مسیج و سیگنال مقاومت کرد و اکنون نیز میخواهد با یک به روزرسانی جدید، کاربران ناراضی خود را راضی کند. اما شاید برای شما سوال باشد که اصلا چرا فیس بوک حجم پیغام رسان خود را کاهش می دهد. پاسخ به سرعت باز می گردد. درواقع یکی از مهمترین الزامات هر برنامه پیغام رسان سرعت است و شرکت ها این موضوع را به یک اولویت جدی تبدیل نموده اند.

اما افزون بر کاهش حجم، فیس بوک امروز گفت که قرار دادن یک فضای جدید در داخل مسنجر که به دوستان و خانواده نزدیک شما اختصاص دارد، گزینه بعدی پیغام رسان فیس بوک خواهد بود. فیس بوک به شما اجازه تماشای فیلم ها را با دوستانتان خواهد داد و این را می توان گزینه ای رقابتی و مشابه با گزینه تماشای گروهی در یوتیوب دانست. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا فیلم هایی را که در فیس بوک برای مسنجر پیدا می کنید به اشتراک بگذارید و دیگران را به تماشای همراه با خود و پیغام گذاری در خصوص فیلم تشویق کنید. انتظار می رود که این ویژگی در اواخر امسال عرضه گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1786

به "به روزرسانی ویژه برای پیغام رسان فیس بوک در راه است ، از کاهش حجم نسخه جدید تا امکان اشتراک گذاری سریع ویدئوها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزرسانی ویژه برای پیغام رسان فیس بوک در راه است ، از کاهش حجم نسخه جدید تا امکان اشتراک گذاری سریع ویدئوها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید