بسته خبری پرسپولیس ، حضور بوضیاف و هشدار برانکو به بازیکنان

به گزارش دور زمین، برانکو ایوانکوویچ به بازیکنانش هشدار داده که بازی با الدحیل، مهم ترین بازی سال آنهاست و اگر مشتاق صعودند، باید تمام تمرکز خود را روی این بازی بگذارند.

بسته خبری پرسپولیس ، حضور بوضیاف و هشدار برانکو به بازیکنان

به گزارش خبرنگاران ،

بلیت 35 هزار تومانی

قیمت بلیت بازی برگشت پرسپولیس و الدحیل اعلام شد. بلیت صندلی 35 هزار تومان، روبروی صندلی 30 هزار تومان و 15 هزار تومان هم پشت دروازه ها و طبقه دوم. سامانه فروش بلیت این بازی از ساعت 18:30 پنجشنبه شروع به کار نموده است.

اردو در اوین

پرسپولیس که پیش از بازی های لیگ برتری اش در هتل المپیک اردو می زد، برای بازی با الدحیل به هتل اوین خواهد رفت. قرمزپوشان شنبه ساعت 17 تمرین می نمایند، صبح یکشنبه به اردو می روند و آخرین تمرین خود را هم عصر یکشنبه در زمین شماره یک استادیوم آزادی برگزار خواهند کرد.

ماهینی و نوراللهی می رسند

هم حسین ماهینی به بازی با الدحیل می رسد، هم احمد نوراللهی. ماهینی در دقایق انتهای بازی با نساجی مصدوم گردیده بود و نوراللهی هم از ناحیه مچ پا آسیب دید اما برانکو اعلام نموده که هر دو بازیکن شرایط خوبی دارند و به بازی با الدحیل می رسند.

پاداش ویژه برای صعود

مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان این تیم وعده داد که در صورت پیروزی مقابل الدحیل و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان پاداش ویژه ای دریافت خواهند کرد. بر خلاف شایعه ها اما قرار نیست پرسپولیسی ها پیش از این بازی پولی بگیرند.

هشدار برانکو

برانکو ایوانکویچ به بازیکنانش گفته که باید فقط روی بازی با الدحیل تمرکز نمایند. او پیش از تمرین امروز به بازیکنانش گفت: بازی با الدحیل، مهمترین بازی سال جاری شماست. پس بازی های قبلی و بازی های بعدی را فراموش کنید و تمام تمرکزتان را بگذارید روی این بازی بزرگ.

الدحیل با بوضیاف می آید

برای بازی برگشت با پرسپولیس، الدحیل با کریم بوضیاف به تهران می آید. کاپیتان الدحیل تمریناتش را شروع نموده و این طور که نبیل معلول گفته، مسئله ای برای بازی برابر پرسپولیس ندارد.

شکایت از نساجی

شکایت از نساجی خبری است که باشگاه پرسپولیس اعلام نموده. پرسپولیسی ها گفته اند که به دلیل اتفاقات اتفاق افتاده در انتها بازی با نساجی و حمله و توهین مربیان و بازیکنان این تیم، به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون شکایت خواهند کرد.

2 – 380

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 714

به "بسته خبری پرسپولیس ، حضور بوضیاف و هشدار برانکو به بازیکنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس ، حضور بوضیاف و هشدار برانکو به بازیکنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید