بازی واقعیت مجازی اساسینز کرید نکسوس آبان ماه منتشر می گردد؛ گیم پلی آن را ببینید

به گزارش دور زمین، بازی اساسینز کرید نکسوس (Assassins Creed Nexus) چند سال پیش معرفی گردید. این بازی برای دستگاه های واقعیت مجازی طراحی شده و یک سبک بسیار خاص و متفاوت دارد. با نکسوس شما می توانید یک اساسین واقعی شوید و وارد دنیای شخصیت های این بازی بشوید.

بازی واقعیت مجازی اساسینز کرید نکسوس آبان ماه منتشر می گردد؛ گیم پلی آن را ببینید

شرکت سازنده این بازی یعنی یوبیسافت (Ubisoft) در این مدت کوشش نموده تا بازی نکسوس را به خوبی تبلیغ کند. در نتیجه ما شاهد یک تریلر تازه برای این بازی هستیم. در تریلر تازه نه تنها اطلاعات بیشتری از نکسوس منتشر شده بلکه شرکت سازنده قیمت و تاریخ عرضه آن را نیز اعلام نموده است.

بازی اساسینز کرید نکسوس اولین عنوان بزرگ این مجموعه برای دستگاه های واقعیت مجازی بوده و به شما اجازه می دهد تا به جای سه شخصیت اصلی از دنیای اساسینز کرید بازی کنید. این سه شخصیت اتزیو (Ezio) از اساسینز کرید 2، کانر (Connor) از اساسینز کرید 3 و کاساندرا (Kassandra) از اساسینز کرید آدیسی (Assassins Creed Odyssey) هستند. در نتیجه شما وارد دنیاهای این شخصیت ها نیز خواهید شد.

بازی اساسینز کرید نکسوس یک تجربه بسیار متفاوت در مجموعه اساسینز کرید است. اول اینکه این بازی در سبک اول شخص بوده و برای دستگاه های واقعیت مجازی طراحی شده است. در نتیجه شما بیش از پیش درگیر دنیای این بازی خواهید شد و می توانید یک اساسین واقعی بودن را تجربه کنید.

بازی نکسوس به وسیله شرکت رد استورم (Red Storm) ساخته شده که مسئولیت ساخت مجموعه گوست رکان (Ghost Recon) را برعهده داشت. پس از اتفاقاتی که برای مجموعه گوست رکان افتاد این شرکت تمرکز خود را روی طراحی و ساخت بازی نکسوس گذاشت که انتظارات به شدت از آن بالا است.

یکی از نکات مثبت بازی نکسوس استفاده از کرکترهای قدیمی دنیای اساسینز کرید است. این کرکترها همچنان هواداران بسیار زیادی داشته و دوست داران مجموعه اساسینز کرید قطعاً از آن ها استقبال خواهند کرد. مخصوصاً اینکه هواداران برای مدت زیادی است که منتظر یک بازی متفاوت از این مجموعه هستند.

در حال حاضر مجموعه اساسینز کرید دوران خوبی را دارد. بازی میراژ (Mirage) به زودی عرضه خواهد شد و در کنار آن نیز بازی نکسوس در دسترس قرار خواهد گرفت. هر دو عنوان نیز حالت آزمایشی دارند. به علت اینکه روند کاملاً متفاوتی با بازی های چند سال اخیر مجموعه اساسینز کرید داشته و در نتیجه می توانند روند ساخت مجموعه را تغییر دهند.

بازی اساسینز کرید نکسوس 25 آبان (16 نوامبر) برای دستگاه های متا کوئست (Meta Quest) عرضه خواهد شد. قیمت آن نیز 40 دلار خواهد بود و تجربه بسیار متفاوتی را به شما ارائه خواهد داد.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مرداد 1402 بروزرسانی: 13 آذر 1402 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 6003

به "بازی واقعیت مجازی اساسینز کرید نکسوس آبان ماه منتشر می گردد؛ گیم پلی آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی واقعیت مجازی اساسینز کرید نکسوس آبان ماه منتشر می گردد؛ گیم پلی آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید