اولین سری مسکن مهر در دولت یازدهم افتتاح شد

به گزارش دور زمین، خبرنگاران: در پی تأکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر پایبندی دولت به تکمیل و افتتاح پروژه های به جامانده مسکن مهر ، اولین سری واحدهای مسکن مهر در دولت یازدهم با افتتاح همزمان 12 هزار و 888 واحد مسکونی مهر در استان کرمانشاه به بهره برداری رسیدند.

اولین سری مسکن مهر در دولت یازدهم افتتاح شد

جهت دریافت خدمات خرید اینترنتی درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت راه و شهرسازی، از واحدهای مسکونی که امروز،11 آبان92، در استان کرمانشاه به بهره برداری رسیدند، 2250 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر، 9738 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و 900 واحد مسکونی نیز در بافت فرسوده استان کرمانشاه قرار دارند.

بنابراین گزارش درقالب افتتاح های امروز مسکن مهر در استان کرمانشاه، 3540 واحد مسکونی پروژه مسکن مهر شهرک دولت آباد کرمانشاه نیز به بهره برداری رسید که متقاضیان آن علاوه بر استفاده از تسهیلات بانکی مسکن مهر 12 میلیون تومان برای خانه دار شدن پرداخت نموده بودند.

این گزارش می افزاید : احمد اصغری مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امورمسکن مهر نیز درحاشیه افتتاح این واحدها با بیان اینکه بهره برداری از یک میلیون و 15 هزار واحد مسکونی مهر در دستور کار دولت واقع شده است ، گفت:دولت در هرچه فعال تر کردن این پروژه ها مصمم است و امیدواریم با یاری متقاضیان پروژه های به جامانده به بهره برداری برسند.

همچنین ، پژمان ، رئیس سازمان ملی زمین و مسکن نیز در مراسم بهره برداری از 12 هزار و 888 واحد مسکونی مهر استان کرمانشاه با اشاره به دستورات رئیس جمهور در مورد تکمیل پروژه های مسکن مهر ، گفت : همه ما در تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی مهر به متقاضیان جدی هستیم.

افتتاح واحدهای مسکونی مهر در استان کرمانشاه اولین سری از افتتاح واحدهای مسکونی مهر در دولت یازدهم محسوب می گردد و درحالی صورت می گیرد که وزیر راه و شهرسازی بارها بر تکمیل این واحدها و پایبندی به تمام تعهدات دولت گذشته در برابر متقاضیان طرح مسکن مهر تأکید نموده است.

همچنین دولت کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط را موظف نموده است که در جهت حل مسائل و مسائل پروژه های مسکن در حوزه ماموریت خود اقدام نمایند تا فرایند تکمیل و واگذاری واحدهای اتمام یافته تسریع یابد.به موجب این تصمیم کمیسیون امور زیربنایی ، صنعت و محیط زیست موظف شده است تا راه های تامین اعتبار مورد احتیاج برای ادامه کار با توجه به عدم تزریق پول پرقدرت که منجر به افزایش تورم خواهد شد را آنالیز و به دولت پیشنهاد کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2506

به "اولین سری مسکن مهر در دولت یازدهم افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین سری مسکن مهر در دولت یازدهم افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید