افزایش شمار جانباختگان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش دور زمین، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد به 442 نفر اطلاع داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 2 بیمار مبتلا به کرونا، جان خود را از دست دادند.

افزایش شمار جانباختگان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد

دکتر پرویز یزدانپناه اضافه نمود: هم اکنون 122 بیمار در بیمارستان های مشخص کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 39 بیمار مبتلای قطعی و 11 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی توضیح داد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تا به امروز 24 هزار و 742 مورد گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از 1137 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود 9 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستانهای بویراحمد، گچساران و بهمئی می باشند.

یزدانپناه تاکید نمود: لزوم استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم حضور در تجمعات، عدم سفر به شهرها و استان های مجاور و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ادارات و اصناف یاری به کنترل بیماری و کاهش مرگ و میر در استان می گردد.

وی بیان نمود: از فردا در ورودی های شهر سی سخت از افراد غیر بومی که قصد سفر به سی سخت را دارند تست سریع (پاسخ دهی حدود 20 دقیقه) برای تشخیص کرونا گرفته می گردد و اگر نتیجه تست منفی بود می توانند وارد شهر شوند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: از مردم شریف سی سخت نیز خواهش داریم تحت هیچ شرایطی در تجمعات حضور نیابند زیرا به سادگی گرفتار کرونا می شوند و می توانند خانواده خود و همسایگان را مبتلا به کرونا کنند، امدادگران سمن ها و نهادهای دولتی نیز چنانچه رعایت دستورالعمل های بهداشتی را نکنند توسط ستاد شهرستانی کرونا از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری می گردد و باید از شهر سی سخت خارج شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4171

به "افزایش شمار جانباختگان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شمار جانباختگان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید