ادعای یک سایت ایتالیایی: استراماچونی نه بگوید، استقلال سراغ دونادونی می رود

به گزارش دور زمین، یک رسانه ایتالیایی مدعی شده که سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا ممکن است با قبول راهنمایی تیم فوتبال استقلال دوران مربیگری اش را این بار در ایران از سر بگیرد.

ادعای یک سایت ایتالیایی: استراماچونی نه بگوید، استقلال سراغ دونادونی می رود

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، سایت سریB نیوز ایتالیا در گزارشی مدعی شده که آینده مربیگری روبرتو دونادونی ممکن است در خارج از کشورش و در ایران باشد.

این سایت به اشاره به شروع دور جدید مذاکرات باشگاه استقلال تهران با آندره آ استراماچونی برای متقاعد کردن کردن این مرد ایتالیایی جهت بازگشت به تیمی که سال گذشته آن را رها کرد، نوشته است در صورتی که استراماچونی به آبی پوشان تهران پاسخ منفی دهد، این باشگاه ممکن است به سراغ گزینه بعدی اش که روبرتو دونادونی است، برود.

سایت سری B نیوز، خبر اخیر شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مبنی بر ارائه شدن پیشنهاد قراردادی یک ساله با حقوق چشمگیر از سوی استقلال به استراماچونی را تأیید نموده و مدعی شده که سرمربی پیشین تیم های اینتر، اودینزه و اسپارتاپراگ یک روز از مدیران استقلال وقت خواسته تا به پیشنهادشان فکر کند. این سایت نوشته است که استقلال دونادونی را به عنوان گزینه ایتالیایی دومش مدنظر دارد تا در صورت دریافت پاسخ منفی از استراماچونی به او پیشنهاد دهد.

سایت سری B نیوز نوشته است: یکی از عواملی که به نظر می رسد در تصمیم باشگاه استقلال برای انتخاب مربی اهل منطقه لمباردی تأثیرگذار بوده باشد، تجربیات فراوان او از کار در خارج از ایتالیا به عنوان مربی و بازیکن است. دونادونی در لیگ فوتبال آمریکا و پس از آن در انتها دهه 90 با پیراهن تیم الاتحاد در عربستان سعودی بازی نموده است.

آخرین تجربه مربیگری دونادونی 56 ساله که سابقه راهنمایی تیم هایی مانند پارما، ناپولی، بولونیا و جنوا را دارد، تیم شنزن چین بود که تا 20 روز پیش راهنمایی آن را برعهده داشت. در روزهای اخیر گزارش های فراوانی درباره کوشش تیم های دسته دوم ایتالیا برای استخدام دونادونی منتشر شده بود و حالا از استقلال به عنوان مشتری جدید او یاد می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3101

به "ادعای یک سایت ایتالیایی: استراماچونی نه بگوید، استقلال سراغ دونادونی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای یک سایت ایتالیایی: استراماچونی نه بگوید، استقلال سراغ دونادونی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید