اخوان المسلمین اتهام وزیر اوقاف مصر درباره انتشار ویروس کرونا را رد کرد

به گزارش دور زمین، گروه اخوان المسلمین مصر اظهارات وزیر اوقاف این کشور را به باد انتقاد گرفت که این گروه را به انتشار ویروس کرونا در مصر متهم کرده بود.

اخوان المسلمین اتهام وزیر اوقاف مصر درباره انتشار ویروس کرونا را رد کرد

به گزارش خبرنگاران، روزنامه القدس العربی نوشت، این گروه در بیانیه ای اعلام کرد، در زمانی که مصر در معرض حوادث جدی و ناگوار است به جای اینکه مختار جمعه، وزیر اوقاف نقش خود را در گسترش آرامش و اطمینان و اتحاد میان مردم ایفا کند، تهمت و افتراهای جدیدی به اخوان المسلمین وارد کرده و مدعی شده که این گروه خواستار انتشار ویروس کرونا در میان مردم مصر است. رسانه کودتاگر نیز با هدف تلاش برای شعله ور کردن فتنه میان ملت این کشور، دست به تبلیغ این اتهامات سخیف در سطح گسترده زده است.

در این بیانیه آمده است، این نخستین بار نیست که این وزیر کودتاگر از رسانه برای اتهام زنی علیه ملت بی گناه استفاده می کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: رژیم کودتاگر خائن از زمان هجوم خود به قدرت مشروع عادت دارد در بیشتر جنایت ها و فجایعی که در مصر رخ می دهد با استفاده از رسانه ها و شاخه های مذهبی خود اخوان المسلمین را بدنام کند و تلاش دارد ملت مصر را علیه این گروه تحریک کند تا یا شکست مفتضحانه خود را بپوشاند یا مقدمه ای برای جنایت هایی باشد که قصد دارد علیه اخوان المسلمین مرتکب شود.

گروه اخوان المسلمین در این بیانیه اعلام کرد، این گروه از این افترای آشکاری که وزیر اوقاف کودتاگر با استفاده از برخی فیلم های ویدئویی ساختگی به اخوان المسلمین وارد می کند به خدا پناه می برد، گروهی که از زمان تشکیل خود در زمان وقوع هرگونه خطری که مصر و ملتش را تهدید می کند از این ملت حمایت کرده و رسالتش را گسترش نیکی و فضیلت در میان مردم قرار داده است.

این گروه از ملت مصر خواست از کسانی که فتنه انگیری کرده و انزجار را به نام دین گسترش می دهند، برحذر باشند. همچنین از ملت مصر خواست کلیه تدابیر پیشگیری را برای مقابله با ویروس کرونا به کار گیرند تا کشور از این ویروس و از فتنه ها دور بماند.

وزیر اوقاف مصر پیش از این مدعی شده بود: گروه اخوان المسلمین تعادل ذهنی خود را از دست داده و جنایت هایش فراتر از حد تصورات بشر است و به خطری تبدیل شده که سراسر جهان را تهدید می کند. ما از همه جهان می خواهیم با حقیقت گمراه این گروه آشنا شوند که برخی از نیروهای جنایت کار آن خواستار انتشار ویروس کرونا میان ملت بی گناه هستند.

وی در وب سایت رسمی وزارت اوقاف نوشت: برخی از اعضای این گروه گمراه از نیروهای مبتلا به کرونا خواستند این ویروس را میان نیروهای ارتش، پلیس، دستگاه قضایی، رسانه و ملت بی گناه مصر منتشر کنند و این امر نشان دهنده شدت عدم تعادل روحی، روانی و انسانی این گروه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2481

به "اخوان المسلمین اتهام وزیر اوقاف مصر درباره انتشار ویروس کرونا را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخوان المسلمین اتهام وزیر اوقاف مصر درباره انتشار ویروس کرونا را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید