اجباری شدن گواهی سبز کرونا در ایتالیا، متخلفین از کار برکنار می شوند

به گزارش دور زمین، بر اساس قانون نو ایتالیا، افرادی که گواهی سبز کوید -19 را دریافت نکنند، بدون پرداخت حقوق از کار برکنار خواهند شد.این گواهی نشان دهنده واکسیناسیون، تست منفی کرونا و یا گواهی نقاهت بعد از ابتلا به کرونا می باشد.

اجباری شدن گواهی سبز کرونا در ایتالیا، متخلفین از کار برکنار می شوند

به نقل از نیویورک تایمز ایتالیا قانون تازهی را برای مبارزه با همه گیری تصویب نموده است که بر طبق آن همه کارکنان بخش خصوصی و دولتی بایستی گواهی سلامتی تایید شده دولت را تهیه نمایند. این گواهی نشان دهنده واکسیناسیون، تست منفی کرونا و یا گواهی نقاهت بعد از ابتلا به کوید-19 می باشد.

بر اساس قانون تازه کشور ایتالیا، افرادی که این گواهی سبز را دریافت ننمایند، بدون پرداخت حقوق از کار برکنار خواهند شد. کارفرمایان موظف هستند از گواهی کارکنان خود اطمینان حاصل نمایند. بعلاوه نرم افزار موبایلی بدین منظور طراحی شده است که کارکنان در صورت دور زدن این قانون، مجبور به پرداخت جریمه خواهند شد.

مقامات دولتی می گویند این شیوه تا کنون بسیار پیروز بوده است و از ماه پیش که دولت این قانون را اعلام نموده است بیشتر از 500،000 نفر از کسانی که پیش از این در برابر واکسن مقاومت می کردند(تعدادی بیشتر از آنچه انتظار می رفت)، واکسیناسیون خود را انجام داده اند. ماریو رنا سخنگوی ارتش دولت ایتالیا و مسئول طرح واکسیناسیون این کشور می گوید:آمار مرگ و میر در حال حاضر به صورت میانگین 50 نفر در روز است و ما امیدواریم این اندازه به عدد صفر برسد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4599

به "اجباری شدن گواهی سبز کرونا در ایتالیا، متخلفین از کار برکنار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجباری شدن گواهی سبز کرونا در ایتالیا، متخلفین از کار برکنار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید