اجاق گاز هوشمندی که سوتی می دهد

به گزارش دور زمین، بعضی از خریداران اجاق های هوشمند یک شرکت تجاری از نقص فنی آنها خبر داده و می گویند این اجاق ها در نیمه های شب روشن شده و غذا گرم می نمایند.

اجاق گاز هوشمندی که سوتی می دهد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیجیتال ترندز، تعداد محصولات برقی هوشمندی که دارای نقص های فنی و مسائلی در عملکردشان هستند کم نیست. اما بعضی از این مسائل بسیار منحصر به فرد بوده و برای خریداران آنها عذاب آور است.

اجاق های June از جمله این محصولات برقی دردسرساز هستند که بر اساس گزارش های کاربران در نیمه های شب روشن شده و غذایی که قرار است در ابتدای صبح گرم نموده و برای مصرف کاربران آماده نمایند را ساعت ها قبل به شدت گرم نموده و آنها را گاهی غیرقابل استفاده می نمایند.

شرکت سازنده هنوز در خصوص علت وقوع این مشکل توضیحی ارائه ننموده، اما می گوید در حال آنالیز و پیگیری موضوع است. بعضی کارشناسان معتقدند ممکن است اعمال بعضی تنظیمات در اپلیکیشن برنامه یادشده موجب وقوع چنین مسئله ای گردد.

نگرانی اصلی این است که چنین نقص فنی منجر به وقوع آتش سوزی در منازل گردد. در بین سال های 2012 تا 2016 در آمریکا 48 درصد از موارد آتش سوزی ناشی از اختلال و بی دقتی در زمان پخت و پز و استفاده از اجاق های گاز بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1936

به "اجاق گاز هوشمندی که سوتی می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاق گاز هوشمندی که سوتی می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید