اتریش برای مقابله با موج دوم کرونا آماده می شود

به گزارش دور زمین، صدر اعظم اتریش در سخنانی با اشاره به اینکه خطر کرونا هنوز رفع نشده است از تمهیدات دولت برای مقابله هر چه بهتر با موج دوم احتمالی کرونا و شیوع های منطقه ای خبر داد.

اتریش برای مقابله با موج دوم کرونا آماده می شود

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه وینر سایتونگ، سباستین کورس، صدر اعظم اتریش در مبارزه با بحران کرونا بر لزوم همکاری با ایالات مختلف تاکید کرد.

وی همچنین اعلام نمود که واکسن های آنفولانزای بیشتری را برای بچه ها و کهنسالان در دسترس قرار خواهد داد.

کورتس همچنین از برگزاری ویدئو کنفرانسی با سران ایالات اتریش در روز پنج شنبه خبر داده و گفت: در این نشست این مسئله مطرح است که ما به بهترین حالت ممکن روی یک موج دوم احتمالی کرونا و شیوع های منطقه ای واکنش نشان دهیم.

وی تاکید کرد که خطر کرونا حتی با وجود اینکه ما بهتر از کشورهای دیگر از آن عبور کرده ایم برطرف نشده است.

وی اقدامات و محدودیت های جدید در ایالت اتریش علیا برای مقابله با شیوع مجدد کرونا در این منطقه را ستود و گفت: ما می خواهیم همه اقدامات لازم را انجام دهیم که این خوشه های منطقه ای شیوع کرونا به آتش سوزی سراسری در همه اتریش منجر نشود.

اخیرا اوبراسترایش یا اتریش علیا به عنوان اولین ایالت این کشور به دلیل شیوع مجد کرونا قاعده استفاده اجباری از ماسک را اعمال کرده است.

توماس استلستر، رئیس این ایالت اتریش در این باره گفته است که شیوع مجدد این بیماری ما را بسیار نگران کرده و ما زبیعتا دست روی دست نکی گذاریم و نگاه کنیم.

اتریش علیا با حدود 1.5 میلیون سکنه سومین ایالت پر جمعیت اتریش محسوب می شود.

توماس استلستر، رئیس این ایالت اتریش تاکید کرد که درباره این اقدامات محدود کننده با دولت و صدر اعظم این کشور هماهنگ عمل می کند.

این ایالت اتریش در پی شیوع مجدد کرونا از روز جمعه مدارس و مهد کودک های خود را هم تعطیل کرده است. توماس استلستر درباره خطرات بازگشت جهانگرد ها از بالکان غربی هشدار داده است. اتریش قبلا بالاترین سطح هشدارهای سفر برای 6 کشور بالکان غربی را صادر کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3113

به "اتریش برای مقابله با موج دوم کرونا آماده می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتریش برای مقابله با موج دوم کرونا آماده می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید