شهربازی پراتر وین (اتریش) - دور زمین

شهربازی پراتر وین (اتریش)

پراتر (Prater) معروف‌ترین شهربازی و پارک تفریحی در وین و یکی از محبوب‌ترین مقصدها در بین مسافران تور اتریش است. در اینجا شما می‌توانید از میان گستره وسیعی از جاذبه‌ها شامل ترن هوایی، قطار ارواح و چرخ و فلک‌ها سواری‌های دلخواه خودتان را انتخاب کنید. در پارک پراتر وین، در کنار گزینه‌های مختلف برای علاقه‌مندان به آدرنالین و هیجان، چندین سواری جالب‌توجه که یادآور دوران کودکی هستند هم وجود دارند. یکی از آنها چرخ و فلک غول‌پیکر پارک پراتر است که شهرتی جهانی دارد.

 
شهربازی پراتر وین (اتریش)

جاذبه‌های پارک پراتر وین

با داشتن وزنی بیشتر از 240 تن و ارتفاع حدودا 65 متر، چرخ و فلک غول‌پیکر شهربازی پراتر از سال 1897 به این سو افق این پارک تفریحی را از آن خود کرده است و به یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های پارک در میان تمامی مسافران تور اتریش تبدیل شده است. این چرخ و فلک مکانی عالی برای دور شدن از شلوغی و هیاهوی پارک در سطح زمین و لذت بردن از منظره‌های بی‌نظیر وین در فضایی با حال و هوای تاریخی و در آرامش کامل است. خود چرخ و فلک پارک پراتر بدون شک یکی از مهم‌ترین مکان های دیدنی اتریش به حساب می‌آید.

موزه مجسمه‌های مومی مادام توسو شهرتی جهانی دارند. یک شعبه از این موزه در شهر وین و در پارک پراتر قرار گرفته است. ورودی موزه مادام توسو درست روبه‌روی چرخ و فلک غول‌پیکر قرار دارد. در این موزه حدود 65 مجسمه از شخصیت‌های معروف بین‌المللی شامل خواننده‌ها، هنرمندان و ورزشکاران در 3 طبقه در فضایی با مساحت 2000 متر مربع به نمایش در آمده‌اند. در میان مجسمه‌های مومی بیشتر از 25 شخصیت معروف اتریشی مانند زیگموند فروید، ماریا ترزا و لودویگ ون بتهوون دیده می‌شوند. اگر تا به حال از یکی از موزه‌های مادام توسو دیدن نکرده‌اید، این فرصت را به هیچ عنوان در تور اتریش از دست ندهید.

یکی از جاذبه‌های اصلی پارک پراتر برای آن دسته از مسافران تور اتریش که به هیجان و سرعت علاقه دارند، ترن هوایی پر سرعت آن است. سواری این ترن هوایی با ترن هوایی‌های معمول دیگر پارک‌ها تفاوت دارد. جذاب‌ترین ویژگی این ترن هوایی این است که جهت نشستن شما در طول مسیر تغییر می‌کند. در ابتدا شما رویتان به سمت جلو است؛ کمی بعدتر صندلی شما چرخیده و این بار سرعت و هیجان را در حالی تجربه می‌کنید که رو به عقب دارید. ترن هوایی پارک پراتر بین دو سازه با 37 متر ارتفاع جابه‌جا می‌شود و در بعضی قسمت‌ها سرعت ترن هوایی به 85 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. خوشبختانه طی این مسیر دیوانه‌وار تنها 2 دقیقه طول می‌کشد.

راهنمای بازدید از پارک پراتر در تور اتریش

پارک پراتر وین معمولا در تمام طول سال باز است، با این وجود در طول ماه‌های زمستانی و بعضی اوقات در هوای بدِ فصل پرگردشگر، بعضی سواری‌ها و جاذبه‌ها بسته می‌شوند. برخلاف بسیاری دیگر از شهربازی‌ها و پارک‌های تفریحی، شما برای ورود به خود پارک پراتر هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید؛ شما تنها برای سواری‌های مورد نظرتان باید هزینه بپردازید. قیمت‌ها از حدود 4 یورو برای هر سواری شروع می‌شود؛ با این حال بلیت‌های ویژه چند تایی وجود دارند که با خریدشان می‌توانید در هزینه‌های تور اتریش خود صرفه‌جویی کنید. پراتر تنها یک شهربازی نیست؛ این پارک تفریحی بسیار بزرگ خیابان‌هایی طولانی پر از درختان و فضاهای سبز زیادی دارد و مکانی عالی برای گذراندن یک بعدازظهر آرامش‌بخش در تور وین است.

وبسایت
www.praterwien.com/en/home
هزینه ورودی
حدود 4 یورو برای هر سواری
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 23

به "شهربازی پراتر وین (اتریش)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهربازی پراتر وین (اتریش)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید