فروشگاه سفورا در سیام سنتر بانکوک (تایلند) - دور زمین

فروشگاه سفورا در سیام سنتر بانکوک (تایلند)

سفورا بانکوک (Sephora)، یک تازه‌وارد جذاب در مرکز خرید سیام سنتر است. این فروشگاهی است که بسیاری از مردم بانکوک و مسافران تور تایلند برای ماه‌ها بی‌صبرانه منتظر افتتاحش بودند. سفورا علاوه بر این که محصولات زیبایی و بهداشتی برند خودش را به تایلند آورده است، به صورت اختصاصی با چند تا از بهترین برندهای مشهور بین‌المللی در سطح جهان همکاری می‌کند. این فروشگاه در طبقه همکف مرکز خرید سیام سنتر قرار گرفته است. سیام سنتر نیز تنها چند قدم با ایستگاه سیام قطار هوایی فاصله دارد. سفورا بانکوک شلوغ و روشن است و به نظر می‌آید هر کسی که به اینجا می‌آید دل رفتنش را از دست می‌دهد. برای آن‌هایی که با این برند فرانسوی آشنا هستند، این فروشگاه نیز همان ظاهر همیشگی را دارد: دکور براق سیاه و سفید با ردیف‌های زیبای رنگین‌کمانی از کرم‌ها و شامپوها که چشم را به سمت خودشان جلب می‌کنند. فروشگاه بانکوک این برند، همانند دیگر فروشگاه‌هایش در سراسر جهان است.

 
فروشگاه سفورا در سیام سنتر بانکوک (تایلند)

گشت و گذار در میان محصولات خود این برند، ارزش وقت گذاشتن در تور تایلند را دارد. مجموعه‌ی سفورای فروشگاه، شامل محصولات رنگی‌رنگی معروف این برند است که شامل ژل‌های حمام و روغن‌های بدن می‌شوند و با رایحه‌های مختلف شامل مانگو، نارگیل، لیمو و وانیل عرضه می‌شوند. محصولات مراقبت پوست سفورا قیمت‌های عالی و استانداردهای بالایی دارند و همراه با یک بسته‌بندی شیک و لوکس عرضه می‌شوند. فضای بزرگی از فروشگاه را لوازم آرایش سفورا تشکیل می‌دهد. سایه چشم، رژ لب و پودرها با گستره شگفت‌آوری از رنگ‌ها برای فروش قرار داده شده‌اند. تعداد زیادی محصول برای امتحان کردن وجود دارد، بنابراین شما می‌توانید قبل از خرید آنها را امتحان کنید. کارکنان خوش‌برخورد فروشگاه شما را راهنمایی می‌کنند، اگر به دنبال یک محصول یا یک آرایش خاص باشید.

این فروشگاه بزرگ، امکان خرید از میان مجموعه‌ای از تعداد زیادی برند جدید که مختص سفورا هستند را هم به مسافران تور تایلند می‌دهد. بیشتر از 30 نام مختلف در این فروشگاه به چشم می‌خورند؛ برندهایی که برای بازار تایلند جدید هستند شامل Butter London، برند Nails Inc، محصولات مراقبت مو Percy & Reed و مراقبت از پوست برند For Beloved One از تایوان هستند. در میان برندهای مشهور و محبوب روی قفسه‌ها می‌توانید محصولات Lancome و Benefit و Nars و Clarins و Paco Rabanne را پیدا کنید. چند بخش مختلف نیز به عطر، محصولات مراقبت پوست و ناخن اختصاص داده شده‌اند.

وبسایت
sephora.co.th
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 28

به "فروشگاه سفورا در سیام سنتر بانکوک (تایلند)" امتیاز دهید

2 کاربر به "فروشگاه سفورا در سیام سنتر بانکوک (تایلند)" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه سفورا در سیام سنتر بانکوک (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید