در بهار با کدام تور اروپایی سفر کنیم

به گزارش دور زمین، اگر در بهار هوس سفر به اروپا به سرتان زده، در ادامه به کشورهایی که میتوانند انتخاب بهتری باشند اشاره خواهیم کرد، البته توجه داشته باشید که این فصل در این کشورها از نظر همه گردشگران دنیا ایده آل است، پس خسابی شلوغ و البته گران خواهند بود، پس آمادگی اینها را هم داشته باشید.

در بهار با کدام تور اروپایی سفر کنیم

بهترین مقاصد اروپایی برای مسافرت بهاری

با گرم تر شدن هوا و بلند تر شدن طول روز در فصل بهار، گل ها شکوفه می کنند و زمین سبز می شود و به طور کلی هوا مساعد و خوشایند می شود. بنابراین بهتر است امسال زیبایی بهار را در کشوری دیگر نیز ببینید و تعطیلاتی فوق العاده را تجربه کنید. در ادامه 5 کشور اروپایی که برای مسافرت بهاری با تور اروپا مناسب است معرفی حضورتان می شوند.

تور مجارستان

بوداپست، پایتخت مجارستانی در فصل بهار تماشایی است و از مقاصد مناسب برای مسافرت بهاری بشمار می رود. فستیوال بهاری بوداپست بزرگترین فستیوال سالانه هنری است که شامل موسیقی، اپرا و موسیقی محلی می باشد. اگر بدنبال آشنایی با فرهنگ اصیل مجارستانی هستید پیشنهاد می شود که در این فستیوال شرکت کنید.

اگر بدنبال تجدید انرژی هستید، بوداپست بهترین گزینه برای شماست، پایتخت آن به شهر چشمه های آبگرم معروف است و دارای حمام ها و چشمه های آب گرم معروفی است که خواص زیبایی و درمانی دارند. ساحل دانوب و ساحل کاستل دیسکریت بودا (Castle district of Buda) از سایت های آثار جهانی یونسکو هستند. در ساحل دانوب 60 جفت کفش قدیمی بصورت نمادین گذاشته شده است تا یادبودی باشد برای افرادی که در جنگ جهانی دوم توسط فاشیست ها در بوداپست کشته شدند.

تور هلند

با شنیدن نام آمستردام تصویری از بهار، گل های لاله، دوچرخه و کانال آب زیبای آن در ذهن تداعی می شود. در آمستردام، پایتخت هلند، می توانید پیاده روی یا دوچرخه سواری بی نظیری در امتداد کانال داشته باشید یا سوار قایق های گندولا شوید. هلند در بهار واقعاً دیدنی است و مسافرت بهاری بسیار عالی می باشد.

این شهر پر از کافه است و می توانید با فنجانی قهوه منظره فوق العاده بیرون را تماشا کنید. موزه ونگوگ نیز به تازگی بازسازی شده و می توانید از آثار مسحور کننده هنرمندان بنام بازدید کنید. بازدید موزه تولیپ را نیز فراموش نکنید. این موزه متشکل از 6 اتاق تو در تو است و چگونگی شکل گرفتن هلند امروزی پس از رسیدن گل لاله به آن را به شکلی بی نظیر به تصویر می کشد. همچنین در این موزه ویدیوهای شگفت انگیزی درباره کشت لاله به نمایش گذاشته می شود.

تور ایتالیا

ایتالیا که در جنوب آلپ واقع شده است دارای دریاچه هایی است که در 4 منطقه از شمال غربی آن گسترده شده اند یعنی مناطق پیدمونت (Piedmont)، لومباردی (Lombardy)، ترنتینو (Trentino) و ونتو (Veneto)، از این رو مناسب ترین مقصد برای مسافرت بهاری است.

دریاچه ماگیور (Maggiore) دومین دریاچه بزرگ ایتالیا است که از چشم اندازی تماشایی با پس زمینه ای از کوه های سرسبز برخوردار است. این منطقه در فصل بهار بارندگی بیشتری دارد، اما دمای هوا معتدل است و بارش ها غالبا خفیف و کوتاه مدت هستند.

کومو (Como) تا حدی شبیه یک Y وارونه است. کوه های مجاور آن از اعماق آب بیرون آمده اند و ویلاها و قصرهای تماشایی در کنار دریاچه قرار دارند. دریاچه کومو در فصل بهار گرم و آفتابی است و شکوفه گل ها و گیاهان هوا را مملو از رایحه ای بسیار عالی می کند.

دریاچه گاردا (Garda)بزرگترین دریاچه ایتالیا می باشد. کوه های آلپ شمالی در کرانه دریا قرار گرفته اند و در فصل بهار درخت های لیمو و زیتون در دامنه کوه چشم اندازی بی نظیر بوجود می آورند. بنابراین جای تعجب نیست که شاعران و هنرمندان از سراسر دنیا به این منطقه می آیند تا از چشم انداز جذاب آن الهام بگیرند.

تور مالتا

بهار در مدیترانه یعنی روزهای بلند آفتابی، تفریحگاه های خلوت و مهمان نوازی افراد محلی که برای فصل پر تکاپوی تابستان آماده می شوند. جزیره مالت جواهر پنهان مدیترانه است که دارای خلیج های تماشایی، سواحل جذاب، آب و هوای بسیار گرم و تفریحات شبانه پر سر و صدا می باشد. آب های زلال بلو لاگن (Blue Lagoon) برای غواصی و شیرجه بسیار مناسب است.

در مرکز جزیره مالت، شهر مدینا (Mdina) قرار دارد که یک شهر کوچک قدیمی مربوط به قرون وسطی می باشد و دارای نمادهایی از معماری درخشان نورمان و باروک است.

تور فرانسه

آخرین مقصد برای مسافرت بهاری در این لیست پیشنهادی، فرانسه است. فرانسه با داشتن مکان های دوست داشتنی فراوان می تواند تجربه ای منحصر بفرد برای شما باشد و بدون شک فرانسه کشوری که حتما باید در زندگی خود به آن سفر کنید.

می توانید برای سفر به نرماندی (Normandy)بسیار زیبا برنامه ریزی کنید که آثار تاریخی بازمانده از جنگ جهانی دوم را نیز در خود جای داده است و دارای رودخانه هایی آرام است. این سفر برای افرادی که علاقمند به آشنایی با فرهنگ فرانسوی هستند تجربه ای بسیار جالب می باشد.

انتشار: 26 فروردین 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 60

به "در بهار با کدام تور اروپایی سفر کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در بهار با کدام تور اروپایی سفر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید