هتل سیتین پلازا پاتونگ پوکت

به گزارش دور زمین، هتل سیتین پلازا پاتونگ پوکت (Citin Plaza Patong Hotel & Spa) یک هتل بزرگ و رده‌میانه است که بیرون از منطقه جشن و ساحل اصلی پاتونگ قرار گرفته است. این هتل هم اکنون با نام هتل اشلی پلازا پاتونگ پوکت (The Ashlee Plaza Patong Hotel & Spa) فعالیت می‌کند. بعضی از مسافران تور تایلند ممکن است از فضای آرام و ساکت هتل استقبال کنند، اما احتمالا برخی تمایل چندانی برای 20 دقیقه پیاده‌روی برای رسیدن به ساحل پاتونگ و زندگی شبانه جاده بانگلا نداشته باشند. اتاق‌های هتل سیتین پلازا پوکت تمیز هستند و بالکن‌های کوچک و یخچال دارند. هتل سیتین پلازا پاتونگ 5 ساختمان دارد و هر کدام از آنها یک استخر روی پشت‌بام دارند. تمامی ساختمان‌ها به رستوران و کافه هتل دسترسی دارند اما در برخی از آنها تخت‌های استراحت در کنار استخر وجود ندارد. مسافران تور پوکت همچنین می‌توانند هتل Banthai Beach Resort & Spa را هم مد نظر داشته باشند؛ هتلی که هم‌اندازه هتل سیتین پلازا پاتونگ پوکت بوده و اتاق‌هایی با تجهیزات کامل، استخرهای زیاد و بوفه رایگان صبحانه دارد.

هتل سیتین پلازا پاتونگ پوکت

هتل سیتین پلازا پاتونگ پوکت 5 ساختمان مدرن سفید چند طبقه دارد. هر کدام از این ساختمان‌ها استخر روی بام خودشان را دارند. لابی هتل روشن است و فضایی ساده دارد. رستوران Bistro نیز همان حال و هوای ساده را دارد و در آن میزها و صندلی‌های چوبی با رنگ روشن، نیمکت‌های چرمی قهوه‌ای، ستون‌های آیینه‌ای و تقسیم‌کننده‌های چوبی وجود دارد. از محوطه استخرها مسافران تور پوکت می‌توانند مناظری زیبا از تپه‌های اطراف را ببینند. مسافرانی که این هتل را برای اقامت در تور تایلند انتخاب می‌کنند مخلوطی از خانواده‌های همراه با بچه‌ها، زوج‌ها و جمع دوستان هستند. البته اندازه بزرگ هتل پیدا کردن وجه تشابه در میان مهمانان را سخت می‌کند.

موقعیت مکانی هتل سیتین پلازا پاتونگ پوکت

هتل سیتین پلازا پاتونگ پوکت در منطقه‌ای آرام از پوکت با مناظری زیبا از تپه‌های سرسبز قرار گرفته است. اگر از مرکز پاتونگ به سمت هتل بیایید پیدا کردنش ساده است. با این که با مناطق اصلی توریستی، یک پیاده‌روی نسبتا طولانی فاصله است اما در اطراف هتل هم تعداد زیادی جاذبه برای مسافران تور پوکت وجود دارد. یک بازار شبانه با کلی دکه‌های فروش غذاهای محلی و انواع رستوران‌ها و کافه‌ها در یک فاصله 5 دقیقه‌ای پیاده‌روی از هتل قرار گرفته‌اند. تا فرودگاه یک سواری 40 دقیقه‌ای راه است اما اگر ترافیک باشد این زمان به یک ساعت هم می‌رسد.

Citin Plaza Patong Hotel

اتاق های هتل سیتین پلازا پاتونگ پوکت

همانند فضاهای عمومی، اتاق‌های هتل سیتین پلازا پاتونگ پوکت هم حال و هوایی ساده و بی‌جذابیت دارند. مبلمان چوبی ساده و پرده‌های قهوه‌ای و بژ رنگ در کنار تخت‌های سفید و چند بالشت زرد و آبی، فضایی خنثی خلق کرده‌اند. اتاق‌های هتل مخصوصا آنهایی که در طبقات پایینی قرار دارند، نور طبیعی آنچنانی دریافت نمی‌کنند. تمام اتاق‌های هتل سیتین پلازا پاتونگ پوکت برای رفاه مسافران تور پوکت امکاناتی مانند تلویزیون صفحه‌تخت، یخچال کوچک، گاوصندوق، کتری برقی و میز و صندلی دارند. سرویس‌های بهداشتی مدرن هستند و کاشی‌های سفید و قهوه‌ای، سشوار، مواد شوینده مورد استفاده هر روزه و دوش‌های ایستاده با درهای شیشه‌ای دارند. البته نبود حوله، دمپایی و دستمال کاغذی در آنها حس می‌شود.

ویژگی ها و امکانات هتل سیتین پلازا پاتونگ پوکت

هر کدام از 5 ساختمان هتل سیتین پلازا پاتونگ پوکت یک استخر روی پشت‌بام با مناظری دیدنی از تپه‌های اطراف و شهر دارند. البته در بعضی از آنها صندلی استراحت و آفتاب گرفتن وجود ندارد. یک اسپا هم در هتل سیتین پلازا پاتونگ پوکت وجود دارد که به مسافران تور تایلند خدماتی مانند لایه‌برداری پوست، ماساژ و دیگر درمان‌ها را ارائه می‌دهد. یک مرکز بدنسازی هم با دستگاه‌های ورزشی و دمبل وجود دارد. اتاق ملاقات هتل سیتین پلازا پاتونگ پوکت می‌تواند 80 نفر را در خود جای دهد. رستوران هتل به مسافران تور پوکت بوفه صبحانه رایگان با تخم‌مرغ و پنکیک داغ، انواع سریال‌ها، آبمیوه، قهوه و غذاهای بین‌المللی مانند سالاد و نودل را ارائه می‌دهد. استفاده از وای‌فای و پارکینگ هزینه‌ای ندارد.

به‌روزرسانی: هتل سیتین پلازا پاتونگ پوکت هم اکنون با نام جدید هتل اشلی پلازا پاتونگ پوکت فعالیت می‌کند.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4056

به "هتل سیتین پلازا پاتونگ پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سیتین پلازا پاتونگ پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید