رستوران ایت می در بانکوک

به گزارش دور زمین، رستوران ایت می (EAT ME)، یک رستوران و گالری هنری در سیلوم بانکوک می‌باشد و منوی غذا، لباسهای پرسنل و گالری‌های هنری این رستوران نشان از خلاقیت مسئولین این رستوران به شمار می‌رود و شما را حیرت زده خواهد کرد.

رستوران ایت می در بانکوک

این رستوران از سال 1998 آغاز به کار کرده است. سرآشپز رستوران ایت می، تیم باتلر نیویورکی بوده که در طبخ غذاهای سراسر جهان تبحری زیادی دارند و نمایشگاهی از خلاقیت واقعی را در آشپزی ایجاد کرده‌اند. این رستوران یک گالری هنری و یک رستوران با غذاهای بین‌المللی با کیفیت بسیار عالی است.

گالری‌های هنری این رستوران جای خود را به نمایشگاه جدیدتری داده‌اند و در هر مراجعه به این رستوران با گالری هنری جدیدی روبرو می‌شوید. این رستوران 2 طبقه علاوه بر ایجاد یک محیط آرام ترکیبی عالی از یک غذاخوری با کیفیت و راحت و فضایی باشکوه و مجلل می‌باشد. اطراف این رستوران، گیاهان بلند در گلدانهای بزرگ قرار گرفته‌اند که باعث زیباتر شدن این رستوران شده‌اند.

در طبقه‌ی بالای این رستوران یک سالن غذاخوری همراه با تراس کوچک برای مهمانان مهیا کرده انست. بهترین مکان برای نشستن در این رستوران، بالکن آن می‌باشد که توسط چوب‌های خیزران سبز تزئین شده است و موسیقی که در طبقه‌ی پایین نواخته می‌شود، به گوش می رسد. دکوراسیون این رستوران مدرن و در عین حال ساده بوده و پر از تصاویر و نقاشی‌های زیبا و هنری بر روی دیوار است. با دانستن قیمت تور تایلند سفر خود را به این کشور رویایی آغاز نمایید.

منوی این رستوران هر روز تغییر می کند اما مطمئن باشید که در منو چیزی پیدا خواهید کرد که باب میل شما باشد. رستوران ایت می از ساعت 15:00 تا 1:00 بامداد آماده‌ی پذیرایی از میهمانان خود می‌باشد.

انتشار: 13 آذر 1402 بروزرسانی: 13 آذر 1402 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 19

به "رستوران ایت می در بانکوک" امتیاز دهید

1 کاربر به "رستوران ایت می در بانکوک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران ایت می در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید